تماشا کنید: اولین تیزر ویدئویی هواوی برای دوربین دوگانه میت 10

چندی پیش شرکت چینی هواوی سومین سازنده‌ی گوشی‌های پرفروش هوشمند مدعی شد که با عرضه‌ی پرچمدار جدید خود به بازار اپل را شکست می‌دهد. ساعاتی پیش این شرکت یک تیزر ویدیوی تبلیغاتی از فبلت جدید خود منتشر کرد. میت 10 پرچمدار جدیدی که در تیزر با عنوانِ «دستگاهی شایسته‌ی انتظار» معرفی می‌شود.

0

میت 10 مانند برادر بزرگتر خود میت 9 از دوربین دوگانه‌ی پشتی شرکت لایکا بهره می‌برد. در ثانیه‌های نخست ویدیو می‌بینید که دوربین گوشی به دو سنسور (یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسل و یک سنسور 20 مگاپیکسل مونوکروم) که دقیقا مشابه سنسورهای مورد استفاده در گوشی میت 9 و P10 هواوی است مجهز می‌باشد، گرچه رزولوشن هر دو سنسور تغییری نکرده اما احتمالا تمهیدات دیگری جهت بهبود کیفیت دوربین اعمال شده است.

از دیگر جزئیات می‌توان به نمایشگر بدون حاشیه‌ی  EntireView که احتمالا پنل 6 اینچی با نسبت ابعاد 18 به 9 و رزولوشن 2,160×1,080 دارد و پردازنده‌ی Kirin 970 در کنار 4 تا 6 گیگابایت رم اشاره کرد.

گوشی میت 10 قرار است در تاریخ 16 اکتبر (24 مهرماه) به‌صورت رسمی معرفی شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.