آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی C5، گلکسی C7 و گلکسی C9 پرو در راهست

تعداد گوشی‌های سامسونگ مجهز به اندروید 7 رو به رشد است و باخبر شدیم اندروید 7 در راه گلکسی C5, گلکسی C7 و گلکسی C9 Pro است.

1

ظاهراً سامسونگ در حال آزمایش آپدیت اندروید نسخه 7.0 برای گلکسی C5 با مدل SM-C5000، گلکسی C7 با مدل SM-C7000 و گلکسی C9 Pro با مدل SM-C9000 در چین است. با این حساب می‌توان گفت گوشی‌های خانواده C سامسونگ به زودی میزبان آپدیت اندروید نسخه 7.0 خواهند بود.

به غیر از این خبر که آن هم از جانب یکی از کاربران چینی توییتر با نام کاربری mmddj_china@ به بیرون منتشر شده است، خبر دیگری در خصوص زمان دریافت این آپدیت برای گوشی‌های خانواده C سامسونگ در دست نیست. اما با توجه به سابقه‌ای که از سامسونگ داریم می‌توان حدس زد از اواسط ماه آینده میزبان دریافت آپدیت اندروید نسخه 7.0 نوقا باشند.

بهینه‌سازی در قسمت اعلان‌های گوشی، مجوزهای اپلیکیشن‌ها و شکلک‌های جدید از مواردی است که در گوشی‌های خانواده C سامسونگ پس از دریافت این آپدیت شاهد خواهیم بود. از طرف دیگر باگ‌های نرم‌افزاری زیادی نیز در اندروید 7.0 برطرف شده است و سرعت این نسخه از اندروید نیز بهبود چشمگیری داشته است.

در کنار این موارد در اندروید 7.0 شاهد تنظیمات پیش‌فرض بیشتری برای بهینه‌شدن مصرف باتری نیز هستیم. البته این مورد آخر را ممکن است سامسونگ در آپدیت گوشی‌های خانواده C لحاظ نکند.

 

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. عبدالصبور می‌گوید

    سلام من گلکسی C5 دارم میخواهم آبدیت کنم نمیشود
    راحل چیست لطفاً معلومات بدهید .
    چارچ زود تمام میشود