اپ‌نت: مدیریت هوشمند ایمیل با Astro: AI Meets Email

اگر یک اینباکس شلوغ و درهم‌وبرهم دارید اپلیکیشن Astro می‌تواند آن را سروسامان داده و به لطف هوش مصنوعی ایمیل‌های شما را سازماندهی کند.

0

اگر روزانه ایمیل‌های بی‌شماری دریافت می‌کنید اما جدا کردن ایمیل‌های ضروری از غیرضروری برایتان دشوار است و یا صرفاً می‌خواهید پاسخ به بعضی ایمیل‌ها را به زمان خاصی موکول کنید Astro یک اپلیکیشن مناسب برای شماست. این اپلیکیشن ایمیل یک دستیار هوشمند با نام Astrobot درون خود دارد که می‌تواند با هوش مصنوعی کارها را برایتان ساده‌تر کند.

از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان Snooze کردن ایمیل برای به تعویق انداختن آن، لغو اشتراک یا Unsubscribe از خبرنامه‌ها و تبلیغات مزاحم، ارسال ایمیل در ساعت و تاریخ مشخص، بررسی خوانده شدن ایمیل، اینباکس ویژه، قابلیت بی‌صدا کردن، شخصی‌سازی اعلان‌ها و … اشاره کرد. روبات هوشمند درون این اپ به شما کمک می‌کند که چه زمانی ایمیلی را آرشیو کنید، فردی را VIP کنید و یا لغو اشتراک انجام دهید. این اپ همچنین با سرویس‌های Slack و الکاسی آمازون نیز سازگاری دارد.

این اپ از جیمیل و Office 365 پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند ضمیمه‌ها را از سرویس‌های ابری محبوب انجام دهد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.