گوشی هوشمند ZTE Blade V7 Plus رسماً رونمایی شد

حدود یک سال پیش شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند Blade V7 و Blade V7 Lite از جانب ZTE بودیم، اکنون نیز باخبر شدیم ZTE گوشی هوشمند ZTE Blade V7 Plus را رسما رونمایی کرده است.

0

زد‌تی‌ای در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ گوشی‌های هوشمند خانواده Blade V7 را رونمایی کرد، با این حساب با توجه به گذشت چیزی حدود یک سال از عمر گوشی‌های این خانواده، طرفداران گوشی‌های زد‌تی‌ای منتظر خبرهای جدیدی از خانواده Blade V8 زد‌تی‌ای هستند.

اما ظاهرا زد‌تی‌ای هنوز با خانواده Blade V7 بیشتر از این حرف‌ها کار دارد چرا که شاهد معرفی عضو جدیدی در این خانواده هستیم.

این گوشی جدید را با نام تجاری ZTE Blade V7 Plus در بازار شاهد خواهیم بود. همان‌گونه که از نام این محصول جدید زد‌تی‌ای مشخص است با گوشی زیبایی طرف هستیم که امکانات بیشتری را نسبت به مدل‌های قبلی خود شاهد است.

اسکن تشخیص اثر انگشت در کنار باتری ۲۵۴۰ میلی‌آمپر‌ساعتی از مواردی است که در ZTE Blade V7 Plus به چشم می‌خورد. از طرف دیگر به لحاظ فنی آنچنان که باید و شاید سخت‌افزار قابل توجهی در این گوشی جدید تعبیه نشده است.

پردازنده نه چندان جدید و قوی مدیاتک مدل MT6753 در قلب ZTE Blade V7 Plus جای گرفته است. این گوشی صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی دارد و ۲ گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی را در آن شاهد هستیم.

در کنار تمامی این موارد که حرف چندانی برای ZTE Blade V7 Plus باقی نمی‌گذارد شاهد اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو نیز هستیم. با توجه به این که بیشتر گوشی‌های تراز اول امروزی از اندروید نسخه ۷۰. نوقا بهره گرفته‌اند حضور نسخه‌ای نه چندان جدید از اندروید در ZTE Blade V7 Plus جای تعجب دارد.

سنسور اثر انگشتی که به آن اشاره شد در قسمت قاب پشتی ZTE Blade V7 Plus تعبیه شده است و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش ال‌ای‌دی در این گوشی جدید زد‌تی‌ای خودنمایی می‌کند.

گوشی ZTE Blade V7 Plus در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای به فروش می‌رسد و در حال حاضر راهی بازار کشورهای روسیه و استرالیا شده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.