اچ‌تی‌سی U 11 با اپلیکیشن Edge Sense عرضه خواهد شد

چیزی تا معرفی رسمی جدیدترین پرچمدار HTC نمانده و تقریباً هر روز خبری از آن در فضای مجازی شنیده می‌شود. این گوشی قرار است مجهز به قابلیتی باشد که تاکنون مشابه آن را ندیده‌ایم: حساسیت کناره‌های گوشی به فشار و لمس

0

HTC U 11 دارای قابلیت Edge Sense خواهد بود؛ قابلیتی که کاربر را قادر می‌سازد تا از طریق لمس لبه‌های کناری دستگاه، به تعامل با گوشی خود بپردازد و کارهای مختلفی را در اپلیکیشن‌های گوناگونی نظیر دوربین یا هنگام ارسال یک پیامک انجام دهند.

روز گذشته برای چند لحظه اپلیکیشنی از سوی تایوانی‌ها در پلی استور گوگل منتشر شد که مُهر تأیید دیگری بر وجود قابلیت پیشتر اشاره شده می‌باشد. البته کمی بعد HTC این برنامه را از پلی استور حذف کرد امّا اسکرین‌شات‌هایی از آن موجود است.

از آن‌جا که همانطور که گفتیم این قابلیت یک نوآوری محسوب شده و کسی مشابه آن را در دستگاه دیگری تجربه نکرده، در اولین اجرای این برنامه با یک آموزش روبرو خواهید شد که در طی آن می‌توانید قدرت فشار دادن خود را آزمایش کنید. مسلماً با چند تصویر هنوز نمی‌توان اظهار نظر دقیقی از چگونگی کارکرد و تجربه کاربری و راحتی استفاده از این قابلیت کرد و کماکان باید منتظر سه‌شنبه همین هفته و معرفی رسمی HTC U 11، یا همان Ocean، و عرضه آن به بازار در چند روز بعد باشیم.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.