بازی Blitz Brigade: Rival Tactics گیم‌لافت برای اندروید عرضه شد

صنعت گیمینگ در پلتفرم موبایل‌ها سال‌هاست که رونق گرفته اما همچنان نیازمند یک خانه‌تکانی اساسی است، گیم‌لافت حال جدیدترین عنوان جذاب خود را معرفی کرده است.

0

حجم بازی‌های موبایل هر روزه بیشتر می‌شود، اما کیفیت همچنان به سطح بالا نرسیده و شاید در بسیاری از موارد میزان خلاقیت و استفاده از پتانسیل گوشی‌ها در اولویت نباشد، اما شرکت گیم‌لافت همیشه تلاش کرده تا صنعت گیمینگ موبایل را چند قدم به جلوتر ببرد. آخرین عنوان این شرکت یعنی Blitz Brigade : Rival Tactics یکی از این عناوین است که عناصر یک بازی مدرن موبایلی را دارد. از رایگان بودن گرفته تا خرید درون بازی و آیکون یک کاراکتر در حال فریاد کشیدن! این بازی ادامه بازی Blitz Brigade است اما کمی با نسخه اصلی تفاوت دارد.

این بازی با عنوان اصلی شباهت کمی دارد و فلسفه‌ای متفاوت‌تر دارد. نسخه اول بازی یک شوتر بود و این بازی یک بازی استراتژیک ساده شده است. شما به صورت آنلاین مقابل یک رقیب قرار می‌گیرید و می‌توانید با قرار دادن نیروها و سلاح‌های خود در نقشه، بازی را آغاز کنید. پس از جایگیری نیروها، بازی آغاز می‌شود و خود نیروها به صورت خودکار دشمنان در تیررس خود را شکار خواهند کرد. بازی شباهت خاصی به بازی Clash of Clans دارد و نمی‌توانید هنگام نبرد مستقیما نیروهای خود را کنترل کنید.

می‌توانید در طول بازی یونیت‌های جدیدی را برای گروهان خود فراهم کنید. کلید موفقیت در بازی زمان‌بندی است و شما باید در زمان درست نیروهای خود را تخلیه کنید و مقابل دشمن قرار دهید تا بتوانید قرارگاه دشمن را نابود کنید. این بخش هم کمی شبیه به بازی Clash Royale است. همچنین برخی محموله‌ها نیز هنگامی که بازی بیش از اندازه طولانی شود برای شما فراهم خواهد شد. در کنار این می‌توانید خرید مستقیم نیز داشته باشید و آیتم‌های بازی حتی تا 100 دلار نیز قیمت خواهد داشت. به نظر می‌رسد گیم‌لافت با آن فرمول همیشگی خود که فراهم آوردن ایده‌های مختلف در قالبی خوش آب و رنگ است در این عنوان نیز به موفقیت فراوانی خواهد رسید.

 

منبع Androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.