اپ‌نت: با FaceApp پیر، جوان، خانم یا آقا شوید!

احتمالاً شما هم چند روز اخیر تصاویر بسیاری را از این اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید. FaceApp با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند تصویر چهره شما را پیر یا جوان کند و نشان دهد اگر خانم یا آقا بودید چه قیافه‌ای داشتید!

0

نحوه کار با فیس‌اپ بسیار ساده است. کافیست عکس خود را با دوربین سلفی ثبت کرده و یا از گالری این اپلیکیشن که به صورت خودکار چهره‌ها را برای شما گلچین کرده یکی ار انتخاب کنید و بقیه کارها را به پردازش‌های ابری FaceApp بسپارید. این اپلیکیشن درست مانند Prisma پرداش را در سرورهای خود انجام می‌دهد و به این ترتیب ممکن است در ساعات شلوغ شبانه‌روز کمی منتظر بمانید اما نتیجه کار معمولاً ارزشش را دارد!

از جمله افکت‌های این اپلیکیشن می‌توان به دو نوع لبخند، آرایش چهره، پیر کردن، جوان کردن و تغییر جنسیت اشاره کرد. سپس می‌توانید تصاویر را به صورت تکی یا کولاژ ذخیره کرده و یا در شبکه‌های اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید. فیس‌اپ به صورت رایگان عرضه شده اما نسخه 3.99 دلاری آن پردازش سریع‌تری داشته و در آن خبری از تبلیغات با واترمارک FaceApp نیز نخواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.