اپ‌نت: هدایت قطار Conduct THIS!

اگر به دنبال یک بازی فکری و پازلی سرگرم‌کننده و زیبا هستید بهتر است Conduct THIS! را دانلود و بر روی گجت خود نصب نمایید. این بازی جذاب توسط استودیوی Northplay طراحی و عرضه شده است.

0

در این بازی کاربر سعی در کنترل یک قطار را دارد که در ابتدا کوچک بوده و وارد مسیرهای ساده می‌شود. باید به گونه‌ای هدایت شود که از موانع عبور کرده و روی مسیر درست حرکت نماید. با جلوتر رفتن مراحل و کسب امتیازات بیشتر، قطار نیز بزرگتر شده و وارد مسیرهای سخت‌تر و عجیب‌تری می‌شود که همین مسیرها Conduct THIS!  را چالش‌برانگیز می‌نماید. بازیکن باید در طی مسیر از چالش‌ها به خوبی عبور نماید تا قطار به سلامت به مقصد برسد.

با به دست آوردن امتیازات بیشتر می‌توان قطار را شخصی‌سازی نمود و یا مسیرهای بیشتری را آزاد کرد. در ادامه به کنترل بیش از یک قطار باید پرداخته شود. فضای بازی در مکان‌هایی با منظر بسیار زیبا طراحی شده که قرار گرفتن موسیقی متن جذاب آن بر مهیج بودن بازی می‌افزاید. از جذابیت‌های دیگر این بازی معمایی این است که برخی مسافران را باید در جاهای مشخصی پیاده نمود و باید آن‌ها را کاملا صحیح و سلامت به مقصد رساند. در کنار خرید قطارها و مسیرهای جدید می‌توان به کسب سکه و حل معماهای بازی نیز پرداخت.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.