گلکسی اس 8 پلاس با 6 گیگابایت رم قیمتی بیش از هزار دلار خواهد داشت!

همان‌طور که می‌دانید قرار است یک نسخه ویژه از گلکسی اس 8 با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم در چین عرضه شود. ظاهراً قیمت نسخه پلاس این مدل بیش از هزار دلار خواهد بود.

0

یکی از معایب گلکسی اس 8 نسبت به برخی پرچم‌داران سایر برندها حداقل روی کاغذ حافظه رم 4 گیگابایتی این گوشی است. با وجود این‌که برخی از جمله وان‌پلاس استفاده از 6 گیگابایت رم را شروع کرده‌اند اما سامسونگ هنوز اعتقادی به بیش از 4 گیگابایت رم ندارد؛ حداقل در بازارهای جهانی. به نظر می‌رسد اوضاع در چین کمی متفاوت بوده و کاربران این کشور به مشخصات روی کاغذ اهمیت زیادی می‌دهند به همین دلیل سامسونگ نسخه 128 گیگابایتی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را با 6 گیگابایت رم در چین و چند کشور آسیایی دیگر عرضه خواهد کرد.

ظاهراً قیمت گلکسی اس 8 پلاس 6 گیگابایتی چیزی حدود یک میلیون و 155 هزار وون کره یعنی 1030 دلار آمریکا خواهد بود و این گوشی قرار است به‌صورت اختصاصی در چین و در رنگ مشکی عرضه شود. کاربرانی که این نسخه را خریداری کنند همچنین یک داک DeX سامسونگ نیز به صورت رایگان هدیه می‌گیرند که قیمتی حدود 150 دلار دارد. گفتنی است قیمت نسخه 64 گیگابایتی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به ترتیب 750 و 850 دلار تعیین شده است.

به این ترتیب اگر هم نسخه 128 گیگابایتی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس وارد کشورمان شود قطعاً قیمتی فضایی خواهد داشت.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.