تماشا کنید: اولین ویدئوی درز کرده از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ

با وجود این‌که در نمایشگاه MWC خبری از گلکسی اس 8 نیست حالا در میان خبرهای این رویداد ویدئویی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ درز کرده است.

1

بهمان‌طور که در ویدئو می‌بینید هر دو گوشی از حاشیه بسیار باریک و صفحه‌نمایش خمیده بهره می‌برند. طبق شایعات پیشین اندازه صفحات این گوشی 5.8 و 6.2 اینچ بوده و نسبت تصویر آن‌ها نیز 18:9 خواهد بود. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در سمت راست دوربین قرار گرفته که نگرانی استفاده دشوار از آن را ایجاد می‌کند. در این ویدئوی کوتاه 30 ثانیه‌ای به جز دکمه‌های ناوبری پایین صفحه که پیش از این دیده بودیم چیز زیادی از رابط کاربری جدید سامسونگ هم دیده نمی‌شود.

همان‌طور که شب گذشته سامسونگ در تیزر ویدئویی خود تأیید کرد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس قرار است رسماً در نهم فروردین ماه طی مراسم Samsung Unpacked رونمایی شوند. این دو گوشی طبق شایعات از اوایل اردیبهشت ماه نیز وارد بازار خواهند شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. s j n 66 می‌گوید

    “پاشنه اشیل سامسونگ” بدترین جای ممکن برای حسگر اثر انگشت رو انتخاب کرده جایی که ۱.احتمال افتادن گوشی از دست بالا میره ،۲.دوربین کثیف میشه ۳.و استفاده از آن عملا سخت وبدرد نخور میشود. حداقل اگه مثل گوشی هایی چون الجی و هوآوی بصورت دایره ای و زیر دوربین قرار میداد یکم هضمش راحتر بود ، بهرحال این نکته وضعف بیشتر بسود اپل تموم میشه که رقیب مستقیم سامسونگه.