تماشا کنید: تیزر هواوی برای پی 10

تقریباً دیگر مطمئن هستیم هواوی پی 10 یکی از پرچم‌داری است که در نمایشگاه MWC 2017 از آن رونمایی خواهد شد. در همین راستا ساعاتی پیش کانال رسمی این شرکت چینی تیزری که در آن نام پی 10 نیز عنوان شده است را منتشر کرد.

0

هواوی را می‌توان موفق‌ترین تولید کننده گوشی همراه چینی دانست که طی سال‌های اخیر توانسته اسم و رسمی در بسیاری از بازارهای شناخته شده جهانی برای خود دست و پا کند تا جایی که برخی کارشناسان این شرکت را تهدیدی جدی برای سامسونگ در بازار گوشی همراه می‌دانند.

البته این حرف و حدیث‌ها پر بیراه نیست، چرا که آمار و ارقام ارائه شده از سوی منابع موثق حاکی از آن است که میزان عرضه گوشی همراه هواوی نسبت به سال گذشته میلادی ۲۰ درصد افزایش یافته است. بدون شک شرکت چینی خواهان حفظ این روند افزایش سود دهی بوده، از این رو تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا علاوه بر گوشی‌های که میانه بازار را هدف قرار می‌دهند، پرچم‌دارانی را همچون سالیان گذشته عرضه کند.

اگر تا پیش از این در رابطه با نام گذاری پرچمدار بعدی هواوی شک داشتیم، اکنون اکانت رسمی این شرکت تیزری که در آن اشاره‌ای به نمایشگاه MWC2017 شده را منتشر کرده و دیگر یقین پیدا میکنیم این محصول هواوی پی ۱۰ نامیده خواهد شد. البته در ابتدای این تیزر ۲۰ ثانیه‌ای از جمله “Change the way the world sees you” یا مسیرت را عوض کن تا دنیا به شما نگاه کند استفاده شده که می‌تواند نوید بخش تغییر طراحی ظاهری در گوشی‌های سری P این شرکت باشد.

نکته دیگری که می‌توان از این تیزر حدس زد، احتمال به کار گیری دوربین دوگانه در هواوی پی ۱۰ است چرا که در قسمت پایانی آن هشتکی با دو چشم مشاهده می‌شود. منبع خبر معتقد است که پس زمینه سبز رنگ اسلاید پایانی تیز نیز می‌تواند به رنگ بندی متنوع و جدید گوشی مذکور  اشاره‌ای داشته باشد. البته در همین راستا ساعاتی پیش نیز یکی از خرده فروشی‌های نزدیک به هواوی مدل بزرگ‌تر پرچمدار جدید این شرکت یعنی پی ۱۰ پلاس را بر رویی وب‌سایت خود برای پیش فروش قرار داد.

نکته قابل تأمل این موضوع برچسب قیمتی ۷۹۹ دلاری هواوی پی ۱۰ پلاس بوده که نسبت به نسل قبلی آن بیشتر است. در این سند آمده است که پی ۱۰ پلاس نمایشگری ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل داشته و در قاب پشتی نیز میزبان سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی است. پیش‌بینی‌های صورت گرفته حاکی از آن‌اند که امسال نیز شرکت آلمانی لایکا وظیفه توسعه سنسور دوگانه گوشی‌های پرچمدار هواوی را بر عهده گرفته باشد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی هواوی پی ۱۰ پلاس که احتمالاً هفته در تاریخ ۲۶ فوریه در نمایشگاه MWC 2017 از آن رونمایی خواهد شد، می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای کرین ۹۶۰، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.