اپ‌نت: شلیک در آسمان‌ها Shooty Skies

اگر از طرفداران بازی‌های سبک آرکید آن هم از نوع تیراندازی هستید بازی Shooty Skies می‌تواند برایتان جذاب و سرگرم‌کننده باشد. این بازی توسط استودیوی معروف Mighty Games Group برای گجت‌های موبایلی طراحی و ارائه شده است.

0

بازی Shooty Skies به صورت تیراندازی بوده و کاربر باید به سمت دشمنان تیر پرتاب کند تا امتیاز کسب نموده و به مراحل بالاتر برود. تیراندازی باید سریع و با دقت صورت بگیرد تا به موفقیت بیانجامد. این هواپیمای کوچک را بازیکن هدایت نموده و کافی‌ست آن را فقط به چپ یا راست هدایت نمود چرا که در طول بازی به طور اتوماتیک تیراندازی انجام می‌شود و کافیست دست خود را برای چند ثانیه از روی صفحه بردارد تا اسلحه به صورت خودکار شارژ شود.

هواپیمای کوچک باید برای دفاع از خود در مقابل دشمنان جاخالی دهد تا از اصابت تیر در امان باشد. با بالاتر رفتن مراحل بازی به تدریج دشمنان نیز پیشرفته تر و سرسخت‌تر می‌‌شوند بنابراین باید سلاح‌ها را ارتقا داد تا از پس حملات سریع‌تر و قوی‌تر آن‌ها برآمد. بازیکن برای ایجاد تنوع می‌تواند از بین چند نوع هواپیمای مختلف یکی را برای بازی انتخاب نماید. طراحی زیبای بازی در کنار موزیک مهیج آن Shooty Skies را تبدیل به یک بازی اعتیادآور نموده است.

گرافیک بازی شباهت زیادی به عنوان مشهور Crossy Road دارد و یادآور سازه‌های لگو است. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی، فارسروید و یا اپ استور دانلود کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.