آلکاتل برای مراسم MWC 2017 دعوتنامه فرستاد

بزرگان صنعت موبایل از هم اکنون شروع به دعوت برای شرکت در کنگره جهانی موبایل کرده‌اند، باخبر شدیم، آلکاتل نیز که ظاهرا دست پر در کنگره جهانی موبایل بارسونا  ۲۰۱۷ حضور پیدا خواهد کرد، از هم اکنون برای این مراسم دعوتنامه فرستاده است.

0

کمتر از یک ماه تا کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ زمان باقی مانده است و سلاطین موبایل خود را آماده می‌کنند تا حضوری پرقدرت در این مراسم بزرگ داشته باشند. آلکاتل نیز که در چند سال اخیر ثابت کرده است علاقه زیادی به ساخت گوشی‌های هوشمند دارد، در این مراسم حضور پیدا می‌‌کند.

آلکاتل اسم مراسم خود را Light Up گذاشته است و از قرار معلوم محصولات زیادی برای رونمایی در این مراسم دارد. گفته می‌شود که به احتمال زیاد ۵ گوشی هوشمند جدید را از جانب آلکاتل در کنگره جهانی موبایل بارسلونا شاهد خواهیم بود. از قرار معلوم از این ۵ گوشی هوشمند، یکی از آنها به صورت ماژولار طراحی شده است. با این حساب احتمالا، با گوشی ماژولاری طرف هستیم که ممکن است به لحاظ فنی شبیه به موتو Z باشد.

ظاهرا یکی از ماژول‌های گوشی ماژولار، یک پنل LED است که نورهای آن با موسیقی پخش شده به حرکت در می‌آید. این پنل به لحاظ ظاهر، چیزی شبیه به پنل اسپیکر JBL Pulse است.

به هر ترتیب هما‌ن‌گونه که اشاره کردیم، تا زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل، کمتر از یک ماه فاصله داریم و با این حساب می‌توان از هم اکنون وعده مراسمی پرهیجان را به طرفداران گوشی‌های هوشمند آلکاتل داد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.