نکسوس 6 و نکسوس 9 به اندروید 7.1.2 آپدیت نخواهند شد

گوگل ظاهرا دست مرحمت خود را از سر نکسوس ۶ و نکسوس ۹ برداشته است و قرارنیست این گوشی‌ها به اندروید 7.1.2 آپدیت شوند.

0

به نقل از خبری که توسط یکی از کارمندان داخلی گوگل به بیرون منتشر شده است، موتورولا نکسوس ۶ و اچ‌تی‌سی نکسوس ۹ مورد بی‌مهری گوگل قرار گرفته‌اند و این گوشی‌ها قرار نیست آپدیت اندروید ۷.۱.۲ را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که اندروید نسخه ۷.۱.۲، نسخه بعدی آپدیت اندروید به حساب می‌آید و قرار است تا چند ماه دیگر منتشر شود، در این نسخه شاهد بهینه‌سازی‌های مختلف و همچنین برطرف کردن باگ‌های نرم‌افزاری اندروید ۷ خواهیم بود.

اگر از طرفداران گوشی‌های نکسوس باشید حتما به خوبی می‌دانید که نکسوس ۶ و نکسوس ۹ مدت زمان گارانتی ۲ ساله خود را تمام کرده‌اند و با این حساب گوشی‌های چندان جدید و به‌روزی به حساب نمی‌آید، در نتیجه خبر تصمیم گوگل برای عدم انتشار آپدیت اندروید ۷.۱.۲ برای نکسوس ۶ و نکسوس ۹ چندان هم دور از ذهن نبوده است.

البته ذکر این نکته نیز لازم است که گوگل کاربران نکسوس ۶ و نکسوس ۹ را تنها به حال خود رها نمی‌کند و وعده داده است تا آپدیت‌های امنیتی را برای این گوشی‌ها تا حداقل یک سال دیگر منتشر کند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.