مشکل عجیب مانیتور 5K Ultrafine ال‌جی با روترهای مجاور!

در صورتی که مانیتور UltraFine 5K الجی را در کنار روتری قراردهید، لرزش تصویر و حتی قطع ارتباط نمایشگر با کامپیوتر در انتظار شما خواهد بود.

0

شرکت الجی در اکتبر سال گذشته میلادی از UltraFine 5K به عنوان نمایشگری که به‌طور ویژه برای تعامل با مک‌های شرکت اپل طراحی شده رونمایی کرد. این نمایشگرها به سفارش اپل تولید شدند تا به نوعی جایگزین صفحه‌نمایش‌های تاندربولتی باشند که حالا دیگر تولید نمی‌شوند. مسئولان اپل هم این نمایشگرها را همواره به خریداران مک‌بوک پروهای جدید خود پیشنهاد کرده‌اند.

تا اینجای کار همه‌چیز روال عادی خود را دارد اما در صورتی که شما یک دستگاه از این مانیتور الجی را برای استفاده به عنوان نمایشگر جانبی برای مک‌بوک خود خریداری کردید بهتر است آن‌را در کنار روتر بی‌سیمتان قرار ندهید.

گزارش‌های منتشر شده حکایت از آن دارد که اگر مانیتور UltraFine 5K را در فاصله‌ای تا دو متر از روتر قراردهید، مطمئنا نمایشگر شما غیرقابل استفاده شده و حتی ارتباط آن با کامپیوتر مک نیز قطع خواهد شد. لرزش صفحه، ایجاد وقفه در عملکرد عادی و قطع ارتباط، پیامدهایی هستند که در این سناریو انتظار شما را می‌کشند. در این صورت باید کامپیوتر مک خود را چندین و چند بار راه‌اندازی مجدد کنید تا برای مدت کوتاهی امکان استفاده از نمایشگر به‌صورت عادی فراهم شود.

این مشکلات توسط تیم پشتیبانی الجی هم تایید شده و ظاهرا تنها به همین مدل مانیتور محدود می‌شود. در حال حاضر راهکار الجی برای برطرف کردن این مشکل، افزایش فاصله مانیتور با روتر به بیش از دو متر است. با درنظر گرفتن قیمت 1299 دلاری این نمایشگر مطمئنا باید منتظر ماند و دید الجی چه راهکاری را برای برطرف کردن دائمی این مشکل ارائه خواهد داد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.