گوشی هوشمند ماژولار آلکاتل احتمالا در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی می‌شود

حدود کمتر از یک ماه تا برگزاری بزرگ‌ترین رویداد موبایل ۲۰۱۷ زمان باقی مانده است و خبرها و شایعات مختلفی از سلاطین موبایل به گوش می‌رسد، در همین بین شاهد هستیم که گفته می‌شود گوشی هوشمند ماژولار آلکاتل احتمالا در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد.

0

به جرات می‌توان گفت در صنعت موبایل رویدادی مهم‌تر از کنگره جهانی موبایل وجود ندارد، این مراسم باشکوه که هر ساله در بارسلونا برگزار می‌شود، محل گردهمایی بزرگان صنعت موبایل است، تولید کننده‌های گوشی‌های هوشمند نیز برای حضور در این مراسم هر چه در چنته دارند را رو می‌کنند.

گفته می‌شود که سونی با ۵ گوشی هوشمند جدید در کنگره جهانی موبایل حضور پیدا خواهد کرد، از قرار معلوم آلکاتل نیز دست‌‌پر به کنگره جهانی موبایل می‌آید و ۵ گوشی هوشمند را در این مراسم رونمایی خواهد کرد. جالب اینجاست که از قرار معلوم در بین این ۵ گوشی، یکی آنها ماژولار است.

شوربختانه باید گفت در حال حاضر اطلاعات کاملی از این گوشی‌ ماژولار رمزآلود آلکاتل به بیرون درز پیدا نکرده است، اما این‌گونه که که پیداست کاربر می‌تواند امکانات مختلفی را از قسمت پشت قاب گوشی، به این گوشی ماژولار اضافه کند.

حتما به خوبی می‌دانید که در حال حاضر، معروف‌ترین گوشی‌ هوشمند بازار را ال‌جی جی ۵ می‌دانیم، این گوشی که ال‌جی برنامه‌های زیادی برای استفاده از ماژول‌های مختلف آن در سر داشت، نتوانست آن‌گونه که باید و شاید نظر کاربران و منتقدین سخت‌گیر را برآورده کند و این موارد باعث شد تا شاهد شکست ال‌جی جی ۵ در بازار باشیم. به همین دلیل در جی ۶ ال‌جی، خبری از ماژولار بودن وجود ندارد.

با این حساب باید دید آیا آلکاتل از جی ۵ ال‌جی درس گرفته است و خواهد توانست گوشی ماژولاری را روانه بازار کند که نیاز مشتریان را به خوبی برآورده کند یا اینکه این گوشی ماژولار رمز‌آلود جدید آلکاتل نیز سرنوشتی شومی همانند ال‌جی جی ۵ را در پیش‌رو خواهد داشت.

همان‌‌گونه که اشاره شد در حال حاضر مشخص نیست ماژول‌های گوشی ماژولار آلکاتل چه امکاناتی را به این گوشی اضافه می‌کنند، اما ایده ساخت گوشی ماژولار به اندازه‌ای جالب توجه است که تا یک ماه دیگر و رونمایی آلکاتل از گوشی هوشمند ماژولار خود، صبر پیشه کنیم.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.