عرضه گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا در همان روز رونمایی آغاز خواهد شد

سامسونگ احتمالا گلکسی S8 را از همان روز رونمایی به بازار عرضه خواهد کرد.

0

به گزارش وب‌سایت Phandroid، به‌نظر می‌رسد رونمایی از گلکسی S8 سامسونگ از نظر زمانی، از بازه معمول عقب‌تر خواهد رفت و از همین رو سامسونگ سیاست‌های جدیدی را به منظور رفع این مشکل به‌کار خواهد بست. بعد از گزارش‌های منتشر شده در اواسط ماه آوریل که در آن اعلام شده بود مسیر معمول برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ در کنگره جهانی موبایل کنار گذاشته خواهد شد، حالا گزارش‌های جدید از در دسترس قرارگرفتن این دستگاه از اواسط آوریل حکایت دارد. حتی برخی گزارش‌ها تاریخ 18 آوریل را زمان عرضه رسمی اعلام کرده‌اند.

اگرچه احتمال تغییر این شرایط وجود دارد اما در گذشته هم شاهد ورود سریع سامسونگ از فاز رونمایی به فاز عرضه بوده‌ایم. در صورتی که این گزارش‌ها صحیح باشند، عرضه گلکسی S8 به بازار، با آنچه پیش از این در خصوص S5  و S6 شاهد بودیم همزمان خواهد شد. این در حالی است که وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا ازعرضه G6 شرکت ال‌جی، یک ماه پیش از ورود پرچمدار سامسونگ به بازار خبر داده است.

Phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.