اپ‌نت: کلکسیون بازی‌های فکری Mind Games Pro

بازی‌های فکری برای تمامی سنین جذاب و سرگرم‌کننده می‌باشند. بازی Mind Games Pro یک بازی متنوع و یک تمرین و ورزش ذهنی فوق‌العاده است که برای گجت‌های اندرویدی و iOS طراحی شده است.

0

انجام بازی‌های فکری سرعت پیر شدن مغز را کاهش می‌دهند و سبب بزرگتر شدن آن و افزایش کارایی‌اش می‌شوند. این بازی دارای تنوع بالایی بوده و در رده‌های مختلفی طراحی شده تا برای تمامی سنین قابل استفاده باشد. مجموعه‌ای از انواع بازی‌های ذهنی که مغز بازیکن را به چالش می‌کشد و ساعت‌ها او را سرگرم می‌نماید. انواع روش‌ها برای تمرین و ورزش مغز در قالب بازی‌ها و پازل‌ها و در فضایی زیبا با گیم‌پلی‌ای متفاوت عرضه شدند.

مهارت‌های ریاضی، حافظه تصویری، حافظه فضایی و تجسمی و انواع دیگر تمرین‌های ذهنی در Mind Games Pro تعبیه شده‌اند. این بازی شامل 20 نوع تمرین ذهنی‌ست که در نهایت نموداری از روند تمرینات کاربر و تاریخچه‌ای از آن را برایش به نمایش می‌گذارد و به این نمودار امتیازی در تناسب با امتیازات کسب شده در سراسر دنیا داده می‌شود و رکورد به دست آمده در مقایسه با سایر کاربران نیز نشان داده می‌شود. با انجام مداوم این تمرین‌ها علاوه بر داشتن یک سرگرمی سالم و جذاب در نهایت کاربر شاهد پیشرفت میزان هوش و سرعت عمل محاسبات ذهنی و قدرت عکس‌العمل خود خواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.