درز اولین تصویر احتمالاً واقعی از گلکسی اس 8 به رنگ طلایی

روز گذشته رندرهایی احتمالی از گلکسی اس 8 سامسونگ را برایتان منتشر کردیم اما امروز به نظر می‌رسد اولین تصویر واقعی از این گوشی درز کرده است.

1

همان‌طور که در تصویر می‌بینید سامسونگ دکمه فیزیکی هوم و دکمه‌های خازنی پایین صفحه را حذف کرده تا حاشیه پایین را باریک‌تر کند. همچنین حاشیه بالای صفحه نیز باریک‌تر شده و لوگوی سامسونگ به پایین صفحه منتقل شده است. البته به نظر می‌رسد سامسونگ آن طور که انتظار داشتیم گلکسی اس 8 را بدون حاشیه طراحی نکرده و برخلاف Mi Mix شیائومی خبری از نسبت تصویر به بدنه 90 درصد یا بیشتر نیست. طبق شایعات پیشین گلکسی اس 8 تنها در نسخه اج عرضه شده و خبری از نسخه با صفحه‌نمایش مسطح نخواهد بود.

در این تصویر همچنین می‌توانید رابط کاربری سفید و روشن Grace UX سامسونگ را البته به زبانی چینی ببینید. گفته می‌شود صفحه‌نمایش این گوشی همچنین حساس به فشار بوده و حسگر اثر انگشت نیز زیر شیشه قرار گرفته است. البته نکته عجیب نمایان نبودن هیچ‌گونه نوار ناوبری در پایین صفحه است که البته ممکن است مربوط به نرم‌افزار آزمایشی گوشی باشد. به این ترتیب به نظر می‌رسد رندرهایی که روز گذشته منتشر شدند واقعی نبوده و گلکسی اس 8 حداقل از نظر ظاهری جذابیت کمتری نسبت به چیزی که انتظارش را داشتیم خواهد داشت.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ادرین می‌گوید

    قشنگه ای کاش ایفون 8 هم طراحی جالبی داشته باشه!