ایسوس ZenBook 3 Deluxe را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و درگاه‌های بیشتر به جنگ مک‌بوک پرو می‌فرستد

ایسوس شب گذشته در CES 2017 جانشین زن‌بوک 3 خود را با پسوند Deluxe معرفی کرد. این لپ‌تاپ 1700 دلاری قرار است از اردیبهشت آینده به جنگ مک‌بوک پرو اپل برود.

0

ZenBook 3 Deluxe دارای صفحه‌نمایشی 14 اینچی اما بدنه‌ای با ابعاد نوت‌بوک‌های 13 اینچی بوده و از وضوح 1920×1080 پیکسل بهره می‌برد. این لپ‌تاپ از 3 درگاه USB-C  سازگار با استاندارد تاندربولت 3 بهره برده و از آخرین پردازنده‌های Kaby Lake اینتل Core i7 (نسل هفتم) بهره می‌برد. ایسوس همچنین این اولترابوک زیبا را به 16 گیگابایت حافظه رم و تا 1 ترابایت SSD پرسرعت مجهز کرده است.

کیبورد ZenBook 3 Deluxe دارای دکمه‌های با جابجایی 1.2 میلی‌متر بوده و ترک‌پد presicion آن نیز از شیشه پوشیده شده و دارای یک حسگر اثر انگشت در گوشه بالایی آن است. زن‌بوک جدید ایسوس تنها 12.9 میلی‌متر ضخامت و کمتر از 1.36 کیلوگرم وزن داشته و می‌تواند رقیبی جدی برای مک‌بوک پرو 13 اینچی اپل باشد. ایسوس این نوت‌بوک را به اسپیکرهای استریو رو به کاربر با سیستم صدای Harman/Kardon مجهز کرده و بدنه فلزی آن را نیز درست مانند سایر زن‌بوک‌ها با الگوهایی دایره‌ای شکل در پشت مزین کرده است.

ZenBook 3 Deluxe ایسوس با قیمت پایه 1700 دلار عرضه خواهد شد اما اگر نسخه‌های با حافظه رم و SSD حجیم‌تر را بخواهید باید پول بیشتری هم پرداخت کنید.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.