لاجیتک هدست بی‌سیم گیمینگ G533 را با وعده کیفیت بالای صدا معرفی کرد

معمولاً هدست‌های گیمینگ دارای زرق‌وبرق و LEDهای فراوان بوده و راحت هم هستند اما کیفیت صدای بالایی ندارند. لاجیتک حالا سعی کرده در مدل G533 این مشکل را برطرف کند.

0

اکثر علاقمندان به بازی و موسیقی دو هدفون جداگانه یکی برای گوش دادن به موسیقی و دیگری برای بازی کردن دارند. به نظر می‌رسد تاکنون هدست‌های گیمینگ از نظر کیفیت صدا در سطح مطلوبی نبوده‌اند اما لاجیتک ادعا می‌کند G533 از این قاعده مستثنی است. این هدفون که از درایورهای Pro-G لاجیتک استفاده می‌کند از جزئیات و تفکیکی صدای عالی و همچنین سانداستیج بالا برخلاف تمامی هدست‌های گیمینگ بهره می‌برد. به گفته لاجیتک با این هدست متوجه خواهید شد دشمنان دقیقاً از چه سمتی در حال نزدیک شدن هستند.

این هدست از فناوری DTS Headphone X و صدای فراگیر 7.1 کاناله (مجازی) بهره می‌برد و به گفته لاجیتک می‌توانید برای 15 ساعت با یک بار شارژ روی آن حساب کنید. همچنین این هدست بردی برابر با 15 متر داشته که برای تمامی گیمرها کافیست. G533 قرار است با قیمت معقول 150 دلار ماه آینده وارد بازار شود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.