HyperX هدست Cloud Revolver S را با صدای دالبی معرفی کرد

شرکت HyperX هدست Cloud Revolver S را در قالب تجهیز به صدای فراگیر دالبی 7.1 در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد.

0

برند گیمینگ HyperX کینگستون در حال حاضر جایگاه خود را به عنوان شرکتی که سخت‌افزارهای با کیفیت را با قیمت پایین عرضه می‌کند در بازار پیدا کرده است. این شرکت در تازه‌ترین اقدام دست به معرفی هدست‌های جدید Cloud Revolver S در رده بالای بازار زده است. این محصول با قیمت 150 دلار و از ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد. استفاده از دانگل یو‌اس‌بی مخصوصی که قابلیت صدای فراگیر دالبی 7.1 را بدون نیاز به نرم‌افزار جانبی به این محصول اضافه می‌کند از نکات قابل توجه در آن است. اگرچه ترکیب مشابهی را می‌توانید با خرید هدست‌هایی نظیر Sennheiser PC37SD در اختیار داشته باشید اما این محصولات قیمت پایه 250 دلاری را پیش روی شما قرار می‌دهند.

Tyler Neddles ریاست بخش محصولات صوتی HyperX معتقد است HyperX Cloud Revolver S هدستی است که صدای سطح بالا، عملکرد بالا و راحتی فوق‌العاده را پیش روی کاربران و به ویژه گیمرهای حرفه‌ای قرار می‌دهد. نکته قابل توجه، استفاده آسان از این محصول و فعال‌بودن صدای دالبی به‌طور پیش‌فرض است. به این ترتیب در تماشای فیلم‌های سینمایی، اجرایی بازی‌های ویدئویی و یا گوش‌دادن به موسیقی با این هدست می‌توانید کیفیت صدای سینمایی را شاهد باشید. این محصول از درایورهای 50 میلی‌متری، گوشی‌های بسته برای ایزولاسیون صدا و میکروفونی با قابلیت حذف نویز بهره می‌برد.

venturebeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.