این وسیله جانبی درگاه‌های حذف شده مک‌بوک را بازمی‌گرداند!

یکی از تولیدکنندگان قطعات که با نام OWC شناخته می‌شود، راه‌حل متفاوتی را برای مشکل کمبود پورت MacBook Pro سال 2016 در نمایشگاه CES 2017 ارائه داده است.

0

همان‌طور که شاید خودتان هم متوجه شده باشید، این روزها برای استفاده از محصولات اپل به دنیایی از تجهیزات جانبی نیز نیاز خواهید داشت. یکی از تولیدکنندگان قطعات که با نام OWC شناخته می‌شود راه‌حل متفاوتی را برای مشکل کمبود پورت MacBook Pro سال 2016 ارائه داده است. این وسیله جانبی که DEC نامیده می‌شود، در حقیقت یک صفحه است که به پایین لپ‌تاپ متصل شده و 4 ترابایت حافظه فلش یا SSD، یک درگاه SD Card، دو پورت USB 3.0 با اندازه کامل و یک جک Ethernet برای استفاده از اینترنت کابلی را به دستگاه اضافه می‌کند.

این‌ها قابلیت‌های زیادی هستند که شاید شما هم کمبود آن را در مک‌بوک‌های قدیمی‌تر احساس کرده باشید. تنها بدی آن این است که باعث می‌شود لپ‌تاپ جدید شما به بزرگی مدل‌های 2012 بشود؛ از دستگاهی که تقریباً 1.5 سانتی‌متر ضخامت داشت، به ضخامت تقریباً 2.5 سانتی‌متری می‌رسید. مدیر OWC آقای Larry O’Connor گفته که به مدت 3 سال بر این ایده کار می‌کرده‌اند. وی اضافه کرد: احساس می‌کنیم حالا بهترین زمان برای عرضه این محصول خلاقانه است.

شرکت هنوز تاریخ عرضه یا قیمت دقیق محصول را مشخص نکرده است، اما این وسیله جانبی را در نمایشگاه CES این هفته به نمایش خواهد گذاشت.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.