اپ‌نت: بازی پینبال Pinball Deluxe : Reloaded

حتما بسیاری از شما در دوران کودکی با وسیله‌ای پلاستیکی که چند توپ درون آن بود و با چندین فنر و اهرم هدایت می‌شد تا به مقصد برسد بازی کرده‌اید و یا نمونه دیجیتالی آن را از ویندوز اکس‌پی به‌خاطر دارید. بازی Pinball Deluxe : Reloaded نسخه اندرویدی همان وسیله مکانیکی پر از خاطره است.

0

این بازی در سبک بازی‌های آرکید توسط استودیوی GreenCod Apps برای کاربران طراحی شده و تاکنون بسیار مورتوجه نیز بوده است. در هر مرحله تعدادی توپ در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد که با کشیدن فنر به سمت پایین و سپس رها کردن آن توپ پرتاب شده و وارد صفحه بازی می‌شود. در ادامه باید دو اهرم را تکان داد تا از خارج شدن توپ از صفحه جلوگیری به عمل بیاید. تکان دادن اهرم‌ها با لمس چپ و راست صفحه و وارد کردن ضربه کوچکی صورت می‌گیرد.

در صفحه بازی موانعی وجود دارد که توپ بعد از برخورد با آن‌ها امتیاز کسب می‌کند و برخی با ایجاد یک لرزه کوچک همراه هستند که همگام با پخش موسیقی بازی هیجانی دوچندان نصیب بازیکن خواهد شد. صفحه بازی در فضاهایی متفاوت و زیبا با گرافیکی بالا متغیر است. در هر مرحله باید به امتیاز بالایی رسید و بلیط‌هایی نیز به دست آورد. با رسیدن بلیط‌ها به حد نصاب می‌توان یک باکس جدید خریداری کرد که در آن یک صفحه بازی جدید با امکاناتی متفاوت وجود دارد. می‌توان از سوپرتوپ‌هایی که در تعدادی محدود در اختیار کاربر قرار می‌گیرد استفاده نمود تا از سرعت بالای آن لذت برد. این بازی دارای بیش از 50 مرحله زیبا و مهیج است که ساعت‌ها بازیکن خود را سرگرم می‌کند.

بازی Pinball Deluxe : Reloaded را می‌توانید از گوگل‌پلی یا فارسروید دانلود کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.