فروش پی 9 هواوی از ده میلیون دستگاه عبور کرد

هوآوی تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند، به‌تازگی اعلام کرده که میزان فروش گوشی‌های P9 و P9 Plus آن به‌صورت جهانی از مرز 10 میلیون دستگاه نیز گذشت. این اولین پرچم‌دار هوآوی است که به چنین هدف مهمی دست پیدا می‌کنند.

0

این خبر توسط Richard Yu مدیر ارشد اجرایی شرکت Huawei Consumer Business Group که با نام اختصاری CBG هم شناخته می‌شود در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام شد. Yu می‌گوید:

اولین بار از دو دستگاه Huawei P9 و P9 Plus در 10 اردیبهشت‌ماه سال 95 رونمایی شد. این دو گوشی هوشمند اولین پرچم‌داران هوآوی بودند که در همکاری با برند آلمانی دوربین Leica تولید شدند. این همکاری گسترده، در حال حاضر معیار جدیدی را برای تکنولوژی پیشرفته دوربین گوشی هوشمند تعریف کرده است و تجربه‌ای فوق‌العاده از عکاسی را برای کاربران به همراه می‌آورد.

Yu همچنین اعلام کرد که در سه‌ماهه سوم سال 2016 میلادی (از 13 فروردین تا 11 تیر)، هوآوی موفق به فروش 33.59 میلیون گوشی هوشمند (در حدود 23 درصد افزایش سالیانه) به‌صورت جهانی شده است. در ادامه اضافه کرد که در حدود 44 درصد از این گوشی‌ها، دستگاه‌های میان رده به بالا بوده‌اند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.