آپدیت اندروید 7 باعث خاموش شدن بی‌دلیل و ناگهانی نکسوس 6پی می‌شود!

زمانی که باتری گوشی‌های هوشمند به انتها می‌رسد خاموش می‌شوند اما ظاهرا این امر در نکسوس ۶‌پی زودتر از موعد انجام می‌شود و پس از آپدیت به اندروید نسخه ۷، نکسوس ۶پی بی‌دلیل و ناگهانی خاموش می‌شود.

1

اخیرا شاهد گله‌گذاری کاربران نکسوس ۶پی هستیم، این کاربران از خاموش شدن ناگهانی گوشی خود شکایت دارند، این‌گونه که پیداست هنوز حدود ۶۰ درصد از باتری گوشی باقی مانده است که نکسوس ۶پی بی‌دلیل خاموش می‌شود. لازم به ذکر است که ظاهرا نکسوس ۶پی  پیش از این، مشکلی نداشته و پس از دریافت آپدیت اندروید نسخه ۷ به این مشکل دچار شده است.

افرادی که از این مشکل گله داشتند برای رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی نکسوس ۶پی گوشی خود را به نسخه اندروید ۶ فلش کرده‌اند اما در کمال تعجب این مشکل همچنان به قوت خود باقی مانده است. در این بین پس از بررسی‌های مختلف، کاربران این گوشی به یک مورد بسیار جالب توجه و عجیب برخورده‌‌اند که خاموش شدن بی‌دلیل نکسوس ۶پی زمانی انجام می‌شود که این گوشی در معرض سرما قرار بگیرد!

از طرف دیگر هواوی به عنوان سازنده نکسوس ۶پی این اشکال را قبول ندارد و خود را مقصر نمی‌داند. هواوی مدعی است مشکل خاموش شدن نابهنگام نکسوس ۶پی یک اشکال سخت‌افزاری نیست و در نتیجه ربطی به هواوی به عنوان سازنده این گوشی ندارد. هواوی این مشکل را یک ایراد نرم‌افزاری می‌داند و انگشت اتهام خود را به سمت گوگل به عنوان توسعه دهنده نرم‌افزار نکسوس ۶پی نشانه گرفته است.

به این ترتیب می‌‌توان گفت قبول نکردن این مشکل از جانب گوگل و هواوی به این معناست که امید زیادی به برطرف شدن ایراد خاموش شدن ناگهانی نکسوس ۶پی نیست. همان‌‌گونه که اشاره کردیم، این مشکل زمانی که نکسوس ۶پی در مجاورت سرما قرار می‌گیرد، بیشتر می‌شود. یکی از کاربران نکسوس ۶پی نیز در خصوص این مشکل، خاطره تلخی را در شبکه اجتماعی رد‌دیت منتشر کرده است. به گفته وی، این کاربر بخت برگشته در یک شب سرد زمستانی با گوشی خود مشغول گرفتن تاکسی از سرویس Uber بوده است که به ناگاه گوشی خاموش می‌شود، وی در سرمای سخت زمستان مجبور می‌شود پای پیاده مسیر خود را طی کند تا به یک هتل برسد و از آنجا با دوستان خود برای اینکه دنبال وی بیایند تماس بگیرد.

با این حساب تنها می‌توان امید داشت که گوگل نیز صدای شکایت این کاربران را بشنود و با انتشار آپدیت جدیدی، مشکل خاموش شدن بی‌دلیل و ناگهانی نکسوس ۶پی را برطرف کند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعید می‌گوید

    این مشکل بیشتر زمانی رخ می‌دهد که دیتای سیم کارت کم و زیاد میشود کوشی به علت خالی بودن باتری خاموش میشود.