رویارویی سرمایه‌گذاران داخلی با کسب‌و‌کارهای نوپا در آواتک

چهارمین رویداد ارائه به سرمایه‌گذاران (نوآورد‌‌‌‌روز) با حضور نزدیک به یک‌صد سرمایه‌گذار داخلی با هدف ایجاد فرصت‌های همکاری تجاری و سرمایه‌گذاری داخلی بر روی کسب‌وکارهای نوین روز دوشنبه  ۲۹ آذرماه در آواتک برگزار شد.

0

چهارمین رویداد ارائه به سرمایه‌گذاران (نوآورد‌‌‌‌روز) با حضور نزدیک به یک‌صد سرمایه‌گذار داخلی با هدف ایجاد فرصت‌های همکاری تجاری و سرمایه‌گذاری داخلی بر روی کسب‌وکارهای نوین روز دوشنبه  ۲۹ آذرماه در آواتک برگزار شد.

نظربین، رونگار، کالنتیفای، مانیشن، هایپرکا و اوتکس از جمله شرکت‌های نو‌پا در این دوره بودند. شرکت‌های منتخب در چهارمین دوره «آواتک» پس از ۶ ماه تلاش بی‌وقفه دستاوردهای خود را در مقابل سرمایه‌گذاران و شرکای تجاری آواتک به نمایش درآوردند. حوزه فعالیت شرکت‌های این دوره، املاک و مستغلات، تبلیغات دیجیتال، خدمات خودرو، تجارت الکترونیک، محتوا و رسانه بود.
محسن ملایری، بنیان‌گذار و مدیرعامل آواتک در سخنان خود با اشاره به فعالیت دوساله شتاب‌دهنده آواتک، کسب‌وکارهای نوپای خارج شده از چهار چرخه این شتاب‌دهنده را 36 تیم اعلام کرد.

ملایری گفت: تاکنون موفق به اشتغال‌زایی 370 تن از جوانان بااستعداد کشورمان شده‌ایم که امیدواریم این رقم در سال‌های آتی رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشته باشد.

بنیان‌گذار آواتک با اشاره به تلاش برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی افزود: باور ما این است که گره مشکلات اقتصادی ایران عزیز از طریق اتکا به نیروهای داخلی باز خواهد شد.برای تحقق این هدف مهم تلاش خواهیم کرد بهترین شرایط،امکانات و زمینه انتقال دانش جهانی را برای جوانان ایران‌زمین فراهم کنیم.

آواتک یک شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای نوپا (استارتاپ ها) است که کارآفرینان مشتاق را از طریق ارائه آموزش‌های کارآفرینی، مربیگری، سرمایه‌ی اولیه و فضای کاری خلاق حمایت می‌کند. این پشتیبانی از طریق دو برنامه شتاب دهی( هر شش ماه یک بار) و آواکمپ(هر سه ماه یک بار) به کارآفرینان ارائه می‌شود. در پایان دوره‌های شتاب دهی سرمایه‌گذاران در روزی تحت عنوان «نوآورد روز» در مقابل استارتآپ‌های چرخه آواتک قرار گرفته و فرصت سرمایه‌گذاری داخلی برای کسب‌وکارهای نوپا فراهم می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.