ال‌جی تبلت G Pad III 10.1 را با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و اسنپ‌دراگون 617 معرفی کرد

ال‌جی ساعاتی پیش تبلت جدید 10.1 اینچی G Pad III خود را در کره جنوبی معرفی کرد. این تبلت میان‌رده قرار است با قیمت حدودی 360 دلار عرضه شود.

1

شب گذشته Evan Blass تصاویری از این تبلت را پیش از رونمایی رسمی منتشر کرده بود و حالا ال‌جی رسماً تبلت G Pad III خود را در کره جنوبی معرفی کرده است. این تبلت که جانشین G Pad II سال گذشته محسوب می‌شود به یک صفحه‌نمایش 10.1 اینچی LCD با وضوح WUXGA یا 1920 در 1200 پیکسل درست شبیه به نسل قبلی مجهز بوده و از پردازنده 8 هسته‌ای و 1.5 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 617 بهره می‌برد. متأسفانه ال‌جی این تبلت را با اندروید 6.0 مارشملو و نه اندروید 7.0 عرضه خواهد کرد اما امیدواریم آپدیت اندروید نوقا نیز در آینده برای آن عرضه شود.

تبلت جی‌پد 3 ال‌جی همچنین با دو دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و عقب عرضه شده و حالا دارای یک پایه kickstand برای قرار دادن تبلت در زاویه تا 70 درجه و در 4 حالت مختلف است. به این ترتیب این اولین تبلت ال‌جی با یک پایه محسوب می‌شود که برای تماشای ویدئوها ایده‌آل است. ال‌جی این تبلت را با رابط کاربری Time Square UX و به همراه بسته مایکروسافت آفیس اندروید عرضه خواهد کرد.

از سایر مشخصات G Pad III 10.1 می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه با پشتیبانی تا 2 ترابایت، ضخامت 6.7 تا 7.9 میلی‌متری، 510 گرم وزن، اتصال 4G LTE، GPS، USB-C و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. این تبلت در رنگ مشکی و در ابتدای عرضه با قیمت 360 دلار در کره به بازار خواهد آمد. گفته می‌شود ال‌جی همچنین قصد دارد در آینده نزدیک یک نسخه از این تبلت را با قلم استایلوس نیز عرضه کند.

fonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رضا مظاهری می‌گوید

    محصولات ال جی با یه ایرادهایی شگفت زده تون میکنن که اصلن نمیتونید فکرش رو هم بکنید
    و البته جواب گارانتی های ال جی معمولن از ایرادهاش شگفت انگیز تره
    #همینه_که_هست