تماشا کنید: اجرای اندروید 7.1 بر روی لومیا 520!

برای مدت‌ها Nokia Lumia 520 مشهورترین گوشی ویندوزفونی در بازار بود. با توجه به این مطلب، اینکه ببینیم اندروید بر این دستگاه اجراشده بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

0

جالب اینکه فردی که موفق به انجام این کار شد، به یک نسخه قدیمی اندروید رضایت نداده و از اندروید 7.1 نوقا استفاده کرده است!

یکی از توسعه‌دهندگان وب‌سایت XDA با نام کاربری thinhx2، موفق به بوت کردن CyanogenMod 14.1 بر این گوشی هوشمند کهنه‌کار شد. بااین‌که این نسخه کار می‌کند، اما ناپایدار بوده و برای استفاده روزمره اصلاً مناسب نیست. بااین‌وجود اجراشدن آن بسیار شگفت‌انگیز است. این گوشی پردازنده 1 گیگاهرتزی با دو هسته به همراه 512 مگابایت رم دارد و درعین‌حال حتی از قابلیت نصف کردن صفحه و چندوظیفگی مربوط به اندروید 7 هم پشتیبانی می‌کند!

همین توسعه‌دهنده موفق به اجرای اندروید نوقا بر Lumia 525 هم شد. این دو دستگاه اساساً مشابه هستند اما دومی رم دو برابر دارد.

آیا شما هم به این فکر می‌کنید که چرا تابه‌حال کسی اندروید نوقا را بر یکی از پرچم‌داران لومیا مثلاً 950XL نصب نکرده است؟

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.