آیفون بعدی شاید با رنگ قرمز نیز ارائه شود!

اپل علاقه دارد در نسل جدید آیفون‌های خود همیشه رنگ‌های جدیدی نیز ارائه کند. حالا طبق جدیدترین شایعه رنگ جدید آیفون 8 رنگ قرمز خواهد بود!

0

اپل در آیفون 5اس رنگ طلایی، در آیفون 6اس رنگ رزگلد و در آیفون 7 رنگ‌های مشکی مات و مشکی براق یا همان جت بلک را اضافه کرد و حالا به گفته وبلاگ ژاپنی Macoakara رنگ قرمز نیز برای آیفون بعدی در راه است! بسیاری از کاربران آیفون علاقه دارند تا گوشی هوشمند خود را در معرض دید دیگران قرار دهند و این را از به نمایش گذاشتن لوگوی اپل حتی از زیر کیس و استقبال زیاد از رنگ‌های جدید آیفون می‌توان مشاهده کرد. حالا به گفته Macotaker یک تأمین‌کننده تایوانی خبر از عرضه آیفون بعدی احتمالاً با نام آیفون 7اس و آیفون 7اس پلاس با همان طراحی آلومینیومی آیفون 7 اما با رنگ جدید قرمز داده است.

این شایعه کمی عجیب به نظر می‌رسد خصوصاً این‌که تمامی شایعات قبلی خبر از طراحی متفاوت تمام شیشه‌ای و جدید داده‌بودند و البته صفحه‌نمایش OLED. به هر حال شکی نیست رنگ قرمز می‌تواند چشم مخاطبان زیادی را به خود خیره کند و جالب است بدانید Macoakara سابقه خوبی در این زمینه داشته و پیش از این رنگ‌های رزگلد و جت بلک را نیز به درستی پیش‌بینی کرده بود.

اپل همچنین سابقه زیادی در همکاری با Project (RED) برای حمایت از بیماران مبتلا به ایدز داشته و پیش از این محصولاتی مثل قابل آیفون را نیز با این رنگ عرضه کرده است. به این ترتیب عرضه رنگ قرمز با عنوان آیفون Project RED دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.