شایعه: گلکسی اس 8 با بلندگوهای استریو عرضه خواهد شد

در ادامه سریال درز شایعات پیرامون قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ که قرار است با امکاناتی استثنایی در جهت جبران آبروریزی گلکسی نوت 7 برای هواداران این برند کره‌ای عرضه شود، امروز برخی منابع نزدیک به سامسونگ خبر از تجهیز پرچم‌دار بعدی این شرکت به بلندگوهای استریو خبر دادند.

0

هر چه به زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2017 که سامسونگ طبق سنوات گذشته پرچم‌دار جدید خود را در آن معرف خواهد کرد نزدیک می‌شویم، شاهد منتشر شدن شایعاتی بیشتری در رابطه با ویژگی‌های گلکسی اس ۸ که قرار است نقش جایگزینی شایسته به جای گلکسی نوت ۷ را ایفا کند هستیم.

بر همین اساس به تازگی شایعاتی مبنی بر عرضه این محصول در دو نسخه ۵٫۷ و ۶٫۲ اینچی بدون حاشیه کناری نمایشگر منتشر گردید. برخی معتقدند که گلکسی اس ۸ همچون دیگر گوشی‌های بالا رده بازار به دوربین دوگانه تجهیز خواهد شد، با این حال برخی نیز بر این عقیده‌اند که کره‌ای‌ها پرچم‌دار بعدی خود را با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ارتقا یافته راهی بازار خواهند کرد.

به هر حال در میان بازار گرم درز شایعات، امروز نیز یک منبع مدعی نزدیک به سامسونگ از احتمال تجهیز گلکسی اس ۸ به بلندگوهای استریو خبر داد. در حالی که گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ تاکنون جدیدترین فناوری‌های موجود را با خود به ارمغان آورده‌اند، هیچ کدام از این گوشی‌ها به بلندگوهای استریو که به مراتب صدای خروجی شفاف و باکیفیت‌تری را نسبت به بلندگوهای عادی ارائه می‌دهد تجهیز نشده‌اند.

شاید این همان قابلیتی است که شرکت کره‌ای می‌تواند با بهره‌گیری مناسب از آن هم علاقه‌مندان به سری گلکسی اس و هم افرادی که مجبور به صرف نظر از خرید نوت ۷ شده‌اند را به سمت خود جذب کند. منبع خبر همچنین تصریح کرده که سامسونگ در این راستا از فناوری شرکت Harman را که چندی پیش با مبلغ 8 میلیارد دلاری خریدار کرد استفاده نماید.

به هر حال اگرچه استفاده از بلندگوهای استریو می‌تواند به خودی خود یک عمل افزایش پتانسیل فروش پرچم‌دار بعدی سامسونگ باشد، با این حال استفاده از فناوری‌های شرکت Harman که در واقع نخبه عرصه صدا محسوب می‌شود در سری گلکسی سامسونگ تا پیش از سال ۲۰۱۸ دور از انتظار خواهد بود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.