آپدیت جدید سرفیس پرو ۳ برای حل مشکلات باتری منتشر شد

شرکت‌های تولید کننده سخت افزار، برای نشان دادن تعهد خود به ادامه پشتیبانی از محصولات قدیمیشان ، هر از چند گاهی آپدیتی را برای رفع مشکلات این دستگاه‌ها منتشر می‌کنند. در همین حال مایکروسافت نیز که چند سالی است توانسته در بازار برای خود با خانواده سرفیس اسم و رسمی برپا کند، روز گذشته آپدیت جدیدی برای سرفیس پرو 3 منتشر کرد.

0

از زمان عرضه آپدیت ویندوز 10 برای تبلت هیبریدی سرفیس پرو 3، کاربران این دستگاه با مشکلاتی از جمله کاهش محسوس عمر شارژ باتری و داغ شدن بیش از اندازه دستگاه دست و پنجه نرم می‌کنند.

در همین حال هرچند مایکروسافت تا پیش از این سعی کرده بود با به‌روزرسانی‌های تجمعی تا حد امکان این مشکلات را رفع کند، با این حال تا به امروز کماکان مشکل باتری سرفیس پرو 3 های ارتقا یافته به سیستم عامل ویندوز 10 پا برجا مانده بود.

به گزارش برخی کاربران، این تبلت حتی در وب‌گردی‌های سبک و حتی در مواقع بیکاری هم شروع به داغ کردن می‌کند و فن آن با سرعت زیادی به حرکت در می‌آید. پس از این اتفاق دستگاه خاموش می‌شود و یک آیکون دماسنج روی صفحه نشان داده می‌شود تا دستگاه خنک شود.

در هر حال مشکلات سرفیس پرو 3 پس از به‌روزرسانی به ویندوز 10 تا جایی شایع شده بود که مایکروسافت را امروز مجاب به انتشار به‌روزرسانی جدید کرده است که سیستم تغذیه و مصرف انرژی این محصول در ویندوز 10 را به شیوه جدیدی به همراه می‌آورد. فریم ور جدید به طرز محسوسی مصرف انرژی دستگاه در حالت باتری را تصحیح کرده و به کاربر امکان نظارت دقیق بر مصرف انرژی توسط اپلیکیشن ها و برنامه‌های سیستمی را می‌دهد.

علاوه بر این در به‌روزرسانی “v38.10.90.0” خطایی که باعث می‌گردید سیستم عامل باتری شارژ نشده را، به طور اشتباه در حالت شارژ شده تشخیص دهد و در پی آن مانع افزایش شارژ باتری گردید نیز رفع شده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.