شایعه: گلکسی اس ۸ شاید دیرتر از موعد از راه برسد

سامسونگ این اواخر دچار مشکلات عظیمی شد، مشکلاتی که به برند شرکت صدمه‌ی بزرگی زد. عموما شرکت‌هایی که چنین صدماتی می‌بینند به دست گرفتن بازار آینده کمی برایشان سخت خواهد بود. اما به نظر می‌رسد سامسونگ تمام تلاش خود را خواهد کرد که با پرچمدار بعدی‌اش بازار را متحول کند.

0

طبق گزارشاتی که منتشر شده این شرکت به سختی در حال کار بر روی هوش مصنوعی و دستیار صوتی خود است و تلاش دارد که این تکنولوژی را سال آینده با پرچمدار بعدی‌اش یعنی گلکسی اس 8 عرضه کند. وال‌استریت ژورنال در مقاله‌ای گفته که این شرکت قصد دارد تا در کنار این‌که دستیاری قدرتمند تولید می‌کند، یه دکمه مخصوص این دستیار را نیز در گوشی قرار دهد. طبق این گزارش نسخه‌های ابتدای اس 8 یک دکمه مخصوص در قسمت کناری گوشی دارند که با فشار دادن آن به راحتی امکان دسترسی به دستیار مجازی خود را خواهید داشت. البته طبق گفته وال‌استریت ژورنال این محصول فعلا در حد یک دید کلی و اولیه است و ممکن است تا پایان و زمان معرفی دست‌خوش تغییر شود و این دکمه نهایتا حذف شود.

چندی پیش نیز رویترز اعلام کرده بود که این شرکت نه تنها می‌خواهد که دستیارش را وارد گوشی‌های هوشمند خود کند، بلکه قصد دارد تا این تکنولوژی را وارد تمامی محصولاتش مانند لوازم خانگی و لوازم پوشیدنی خود با گیر اس خود کند. امسال نیز شاهد این بودیم که این شرکت، کمپانی Viv Labs را خریداری کند. Viv Labs یک استارتاپ بود که می‌توان از آن‌ها به عنوان خالقین سیری اپل یاد کرد و به نظر می‌رسد تکنولوژی دستیار مجازی سامسونگ سامسونگ بر اساس تکنولوژی این شرکت تولید و گسترش یابد. غول کره‌ای هنوز جزئیات و اطلاعات خاصی را در مورد کهکشان تازه‌اش منتشر نکرده و همچنین اظهار نظری در رابطه با دستیار هوشمندش نداشته است، اما اعلام کرده که محصول تازه این شرکت نسبت به تمامی محصولات بازار تفاوتی بزرگ خواهد داشت و همچنین با بسیاری از دستگاه‌های جداگانه و شخص ثالث کار خواهد کرد.

Rhee Injong که معاون اجرایی این شرکت است، در یک نشست خبری گفت که تولید‌کنندگان و برنامه‌نویسان مختلف این قابلیت را دارند که سرویس‌ها و خدماتی که مد نظر خود دارند را وارد دستیار ما کنند. به گفته او حتی اگر خود شرکت سامسونگ کاری در رابطه با توسعه دستیارش انجام ندهد، این قابلیت را دارد که به راحتی با سرویس‌های مختلف هماهنگ شود و هر چقدر که میزان سرویس‌ها و خدمات بیشتر باشد، این دستیار باهوش‌تر خواهد شد و در پایان این قابلیت را دارد که به راحتی هر چه تمام‌تر به کاربران خود خدمت‌رسانی کند.

همچنین وال‌استریت ژورنال در گزارش خود از زمان عرضه این محصول نیز می‌گوید و ذکر می‌کند که این امکان وجود دارد که طرفداران شرکت مجبور شوند مدتی بیشتر منتظر بمانند تا کهکشان بعدی سامسونگ را ببینند. در سه سال اخیر این شرکت رسم داشته که هر سال پرچمداران مهم خود را در کنگره جهانی موبایل یا همان MWC معرفی کند و این رویداد نیز در اسفند ماه امسال برپا خواهد شد. اما طبق این گزارش ممکن است که این اسفند شاهد هیچ محصولی نباشیم و مجبور باشیم که حداقل تا فروردین سال آینده منتظر بمانیم. احتمال تاخیر در عرضه این محصول کاملا وجود دارد، چون سامسونگ سال پیش با تعجیل در عرضه نوت 7 رسوایی بزرگی به بار آورد و مطمئنا دوباره از یک جا گزیده نخواهد شد و این بار مطمئنا امنیت کاربران و کسب اعتماد آن‌ها برایش اهمیت زیادی خواهد داشت و شاید تاخیری یکی دو ماهه را بپذیرد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.