درز تصاویر واضح هواوی میت ۹ پیش از رونمایی رسمی

هوآوی در سال های اخیر به برندی شناخته شده تبدیل شده و این موفقیت را به تلاش های خود در زمینه های گوناگون همانند طراحی و ساخت موبایل، تبلت، اسمارت واچ، دستبندهای سلامتی، رابط کاربری اختصاصی و غیره مدیون است. همیشه پیش از رونمایی رسمی از هر اسمارت‌فون یا دستگاه نامی تصاویری از آن به بیرون درز می‌کند؛ میت9 هواوی هم از این قاعده مستثنی نیست.

2

huawei-mate-9-leak-1

همان‌طور که مشاهده می‌کنید میت 9 به لحاظ شکل و شمایل ظاهری تفاوت قابل ذکری با برادر بزرگترش میت 8 ندارد که این مساله چیز بدی هم نیست. این‌طور که پیداست هواوی برای طراحی گوشی جدیدش میت 8 را الگو قرار داده و این‌بار نیز از دوربین لایکا بر روی دستگاه استفاده کرده است. گرچه هنوز تاییدیه‌ای بر مشخصات قطعی میت 9 در دست نیست اما بر اساس شایعات دستگاه جدید از تراشه‌ی Kirin 960، یکی از قدرتمندترین چیپست‌های موجود در بازار بهره می‌برد.

گفته می‌شود میت 9 از شش گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره‌مند بوده و دوربین دوگانه‌ی 12 و 20 مگاپیکسلی دارد، گرچه وضوح دوربین در تصاویر تایید نشده اما وجود دوربین دوگانه کاملا مشهود است. یو‌اس‌بی نوع C، جک 3.5 میلیمتری صدا یا همان جک هدفون و فرستنده مادون قرمز در بالا و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، زیر ماژول دوربین نیز از دیگر جزئیات دستگاه هستند.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محسن می‌گوید

    اگرچه من طراحی لبه‌های میت 8 رو بیشتر می‌پسندیدم اما به نظرم هر روز بهتر از دیروز خیلی قشنگه!

  2. جمیل می‌گوید

    من عاشق میت 8 بودم ولی الجی جی4 خریدم!میت 9 بهتر از میت 8 شده دمش قیژ