سامسونگ برای جبران خسارات گلکسی نوت 7 تولید گلکسی اس 7 را افزایش می‌دهد

سامسونگ پس از ناتوانی در رفع مشکل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 در سری جدید امروز رسماً تولید آن را متوقف کرد. ظاهراً این شرکت کره‌ای حالا تصمیم گرفته برای جبران خسارات تولید گلکسی اس 7 را بیشتر کند.

1

گلکسی اس 7 و اس 7 اج با وجود این‌که سال گذشته عرضه شدند اما همچنان بسیاری از ویژگی‌های کلیدی گلکسی نوت 7 مانند صفحه‌نمایش QHD، دوربین عالی 12 مگاپیکسلی، چیپست اکسینوس 8890 و عمر شارژ مناسب را به همراه داشته و می‌توانند با پرچم‌داران رقیب مثل LG V20، آیفون 7، Xperia XZ و … رقابت کنند. به همین منظور سامسونگ تصمیم گرفته تا تولید این گوشی‌ها را افزایش داده و امیدوار است مشتریانی را که قصد خرید گلکسی نوت 7 داشتند به خرید گلکسی اس 7 تشویق کند.

به گزارش رسانه‌های کره‌ای سامسونگ سفارش قطعات گلکسی اس 7 و همچنین Galaxy A8 را افزایش داده تا بتواند با فروش بیشتر این گوشی‌ها خسارت چند میلیارد دلاری ناشی از نوت 7 را جبران کند. با وجود این‌که برخی شایعات خبر از عرضه زودهنگام گلکسی اس 8 داشت به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد این‌بار عجله کند و محصولی با مشکلات گلکسی نوت 7 را به بازار وارد کند. به این ترتیب انتظار داریم پرچم‌دار آینده سامسونگ که بسیاری از ویژگی‌های گلکسی نوت 7 مثل صفحه‌نمایش HDR، اسکنر چشم و رابط کاربری جدید را داراست در اسفندماه رونمایی شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسن می‌گوید

    خودم گالگسی اس ۷ دارم و باید بگم تو یک کلام سلطات گوشی هاست.
    افرین به سامی