آپدیت اندروید 7.0 سرانجام برای نسخه LTE نکسوس 9 عرضه شد

سرانجام گوگل نسخه LTE تبلت نکسوس 9 را به اندروید 7.0 نوقا آپدیت کرد. این تبلت آخرین عضو از خانواده نکسوس است که با تأخیر این آپدیت را دریافت می‌کند.

0

پس از عرضه رسمی آپدیت اندروید 7.0 گوشی‌های نکسوس این آپدیت حیاتی را در مدت کوتاهی دریافت کردند اما  نکسوس 6 و نسخه LTE نکسوس 9 به دلیل مشکلات متعددی از دریافت آپدیت بازماندند. روز سه‌شنبه گوگل سرانجام نکسوس 6 را آپدیت کرد و حالا نوبت به Nexus 9 LTE رسیده است.

با وجود این‌که تبلت‌های نکسوس 9 که در طرح آپدیت آزمایشی Android N شرکت کرده بودند حدود سه هفته پیش آپدیت را دریافت کردند اما حالا تبلت‌های با اندروید 6.0.1 نیز به آخرین نسخه اندروید به‌روز می‌شوند. هنوز فکتوری ایمیج و یا ایمیج OTA برای دانلود عرضه نشده اما می‌توانید آپدیت را از خود تبلت دانلود کنید. نکته عجیب این‌که آپدیت نکسوس 6 شامل پچ‌های امنیتی 5 اکتبر بود اما این آپدیت تنها پچ 6 سپتامبر را شامل می‌شود.

این آپدیت با شماره ساخت NRD90R عرضه شده و تبلت ساخت اچ‌تی‌سی را به آخرین ویژگی‌های اندروید آپدیت خواهد کرد.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.