تماشا کنید: جعبه‌گشایی رسمی هدست PlayStation VR سونی

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR شاید یکی از بزرگترین برتری‌های کنسول سونی نسبت به Xbox One S مایکروسافت باشد. در این ویدئو می‌توانید جعبه‌گشایی رسمی سونی از این هدست را تماشا کنید.

0

هدست PlayStation VR قرار است 22 مهرماه رسماً عرضه شود. این هدست از آن‌جا که دارای صفحه‌نمایش و پردازنده مجزاست از هدست‌هایی مثل Gear VR سامسونگ یا Daydream View گوگل گران‌تر بوده و 399 دلار قیمت دارد. در عوض برای استفاده از آن نیازی به گوشی هوشمند نداشته و برخلاف HTC Vive به یک پی‌سی قدرتمند نیز وابسته نخواهید بود. PlayStation VR برای کار با پلی‌استیشن 4 طراحی شده و برای کاربران این کنسول ایده‌آل است. در این ویدئو آنباکسینگ یا جعبه‌گشایی رسمی سونی از بسته PS VR Core Bundle شامل هدست، دستگاه پردازنده، هدفون، کابل و دیسک دمو را مشاهده می‌کنید.

گفتنی است برای استفاده از این هدست همچنین به دوربین PlayStation Camera نیاز دارید که درون این بسته قرار ندارد. در عوض بسته PlayStation VR Launch Bundle با قیمت 499 دلار با این دوربین و کنترلرهای حرکتی جدید PS Move Motion همراه خواهند بود.

PlayStation-VR

هدست واقعیت مجازی سونی به صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با وضوح 1080p و با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز بوده و دراای زاویه دید 100 درجه و سنسورهایی 360 درجه است.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.