اخبار، کمپین‌ها و جشنواره‌های گلدیران را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

از این پس می‌توانید گلدیران را در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار، محصولات، جشنواره‌ها و کمپین‌های تخفیفی این شرکت مطلع شوید.

0

از این پس می‌توانید اخبار جدیدترین محصولات ال‌جی، جشنواره‌های گوناگون با جوایز ارزشمند، کمپین‌های جذاب و ده‌ها فرصت هیجان‌انگیز را در شبکه‌های تلگرامی و اینستاگرامی گلدیران پیگیری کنید. گلدیران برای شبکه‌های اجتماعی خود مسابقات ویژه نیز برگزار می کند.

چنانچه نرم‌افزار تلگرام و اینستاگرام را بر روی گوشی‌های تلفن‌همراه یا دسکتاپ خود دارید، می‌توانید برای عضویت در اینستاگرام و گروه تلگرام گلدیران، روی لوگوهای زیر کلیک فرمایید:

goldiran-instagram

goldiran-telegram

شرکت گلدیران نماینده رسمی محصولات خانگی (ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، مایکروفر، جارو برقی و کولر گازی)، انواع تلویزیون‌های OLED , LED, Plasma و صوتی و تصویری شامل سینمای خانگی، سیستم‌های صوتی “های‌فای”، DVD Player، نمایشگرهای تجاری، محصولات سلامتی، روشنایی و سیستم‌های تولید برق خورشیدی شرکت ال‌جی در ایران بوده و علاوه بر ارائه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را نیز عرضه می نماید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.