سونی دوربین A99 Mark II را با سنسور 42 مگاپیکسلی فول فریم معرفی کرد

سونی امروز سرانجام پرچم‌دار جدید دوربین‌های خود را با نام A99 II معرفی کرد. این دوربین دارای بدنه DSLR و سنسور فول فریم بوده و 3200 دلار قیمت خواهد داشت.

0

با وجود این‌که سونی در زمینه دوربین‌های بدون آینه با سری آلفای خود مشهورتر است اما پرچم‌دار دوربین‌های DSLR این برند ژاپنی نیز برای رقابت با بهترین‌های کانن و نیکون چیزی کم ندارد. دوربین A99 II دارای سنسوری 42.4 مگاپیکسلی با فناوری فوکوس جدید هیبریدی Phase Detection دارای 79 نقطه کراس‌پوینت و 399 نقطه مکمل است. سونی تمامی فناوری‌های جدید دوربین‌های خود را از جمله لرزش‌گیر 5 محوره و فیلمبرداری 4K را نیز در این دوربین جای داده است.

sony-a99-mk-ii

به گفته سونی این دوربین برای حرفه‌ای‌ها، عکاسان حیات وحش و همچنین عکاسان ورزشی است. این دوربین با لنزهای سری آلفا یا همان A سونی سازگار بوده و فناوری فوکوس هیبریدی آن در نور کم و با دقت بیشتری (تا 4 EV-) کار می‌کند. سنسور این دوربین محدوده ISO گسترده 50 تا 102400 داشته و با حذف فیلتر low pass کیفیت تصویر آن نیز بالاتر رفته است. سیستم لرزش‌گیر این دوربین می‌تواند تا 4.5 درچه تصحیح را با هر لنز A متصل به دوربین انجام دهد.

sony-a99-mark-2

سونی حالا که در زمینه دوربین‌های بدون آینه بهترین‌ها را می‌سازد قصد دارد بازار DSLRها را نیز از چنگال کانن و نیکون خارج کند و اگر این دوربین به همان خوبی که سونی ادعا می‌کند باشد شاید در آذرماه که با قیمت 3200 دلار وارد بازار شود به سونی برای رسیدن به این هدف کمک کند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.