هواوی نسخه قرمز و آبی گوشی پی ۹ خود را رونمایی کرد

بدون شک بر کسی پوشیده نیست که امروزه از شرکت‌های چینی فعال در بازار گوشی‌های هوشمند با احترام یاد می‌شود و شاید کمتر کسی تا چند سال پیش تصور می‌کرد که روزی یکی از همین شرکت‌ها به سومین تولیدکننده بزرگ گوشی همراه در جهان تبدیل شود. البته به دست آوردن این عنوان توانست هواوی حاصل به کار گیری تجهیزات باکیفیت، پشتیبانی کامل از محصولات و توجه به نیاز بازار بوده بوده است.

0

همان‌طور که در جریان هستید از روز گذشته نمایشگاه IFA 2016 آغاز به کار کرده و شرکت‌های فعال در حوزه گوشی‌های هوشمند نیز با استفاده از فرصت به دست آمده یک به یک محصولات جدید خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

در همین راستا شرکت هواوی نیز که ساعاتی پیش از دو گوشی مقرون‌به‌صرفه و با نام‌های Nova و  Nova رونمایی کرد، این بار نسخه قرمز و آبی رنگ پرچم‌دار پی 9 خود را در معرض دید عموم قرار داده است. بر این اساس زین پس گوشی مذکور علاوه بر نسخه‌های خاکستری تیتانیومی، نقره‌ای،  طلایی روشن، رز گلد و طلایی مشکی، در رنگ‌های آبی و قرمز نیز در بازارهای اروپایی و ایالات‌متحده قابل سفارش خواهد بود.

لازم به ذکر است که این مدل‌ها تحت عنوان خاصی راهی بازار نخواهد شد و همچون مدل پیش‌فرض از سخت افزاری مانند نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و دوربین دوگانه ساخت لایکا بهره می‌برند.

androidheadlines.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.