ال‌جی سه مانیتور فوق عریض را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد معرفی کرد

ال‌جی قرار است که از ماه بعد آغاز به عرضه سه مانیتور فوق عریض کند. این شرکت یکی از مدل‌های 38 اینچی زاویه‌دار از میان گروه مانیتورها با نسبت تصویر 21:9 خود را پیش از شروع نمایشگاه IFA معرفی کرده است.

0

امروز دو مانیتور دیگر را نیز معرفی کرد. این دو دستگاه 34 اینچی هستند. یکی مسطح و با قابلیت‌های داخلی کروم کست و دیگری زاویه‌دار با نرخ نمایش فریم 144Hz.

بزرگ‌ترین این سه، یعنی مدل 38UC99 توانایی پخش ویدئو با کیفیت 4K و تولید تصاویر فوق عریض با رزولوشن 3840 در 1600 را دارد. علاوه بر اینکه بزرگ‌ترین مانیتور زاویه‌دار جهان است، اولین دستگاه در نوع خود است که از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند و در درون خود دو بلندگوی بلوتوثی نیز دارد. مدل 38UC99 قیمت 1499 دلار داشته و در اواخر شهریور عرضه خواهد شد.

مانیتور 34 اینچی به نام 34UC79G نسخه کوچک‌تری از مانیتور زاویه‌دار و فوق عریض است، اما قیمت به‌صرفه‌تری از همتای خود دارد. این مانیتور با قیمت 599 دلار در آبان ماه عرضه خواهد شد.

تقریباً اندکی بعدازاینکه سامسونگ مانیتورهای 30 اینچی زاویه‌دار خود را برای گیمرها معرفی کرد، ال‌جی هم اعلام کرد که مانیتور فوق عریض کوچک‌ترش با نرخ نمایش فریم 144Hz و فنّاوری FreeSync از AMD، برای گیمرها مناسب است. دیگر مانیتور کوچک‌تر که نام 34UM79G را با خود حمل می‌کند، گیمرها را هدف گرفته است. یک مانیتور Ultra-wide که به جای طراحی زاویه‌دار، طراحی مسطح سنتی را حفظ کرده و از گوگل کست هم پشتیبانی می‌کند. مدل 34UM79G در مهرماه با قیمت 699 دلار عرضه خواهد شد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.