رمزگشایی از دعوتنامه اپل برای مراسم رونمایی از آیفون 7

همان‌طور که حتماً می‌دانید اپل شب گذشته دعوتنامه‌ها را برای رونمایی از آیفون 7 در تاریخ 17 شهریور ارسال کرد. اما در این دعوتنامه رمزآلود چه رازهایی نهفته است؟

0

یکی از نکات جالب در مورد دعوتنامه‌های اپل این است که این شرکت عادت دارد نکات ریزی را در تصاویر آن مخفی کند. حالا بیایید نگاهی به دعوتنامه شب گذشته اپل بیندازیم.

نکته اول در متن کوتاه فعل See به معنای دیدن است که می‌تواند به دوربینی متفاوت اشاره داشته باشد و انتخاب تاریخ هفتم نیز می‌تواند تأییدی بر نام آیفون 7 باشد. دو دایره سفید رنگ شاید به دوربین‌های دوگانه‌ای اشاره دارند که گفته می‌شود اپل در نسخه پلاس آیفون 7 برای بهبود زوم به کار خواهد گرفت.

همچنین رنگ آبی در سمت چپ می‌تواند نشان‌گر رنگ جدید آبی تیره در آیفون‌ها باشد که طبق شایعات جایگزین رنگ خاکستری فضایی خواد شد. رنگ آبی دریایی در برگ لوگوی اپل هم می‌تواند خبر از مقاومت آیفون 7 در برابر آب داشته باشد و همچنین یک دایره مشکی کمرنگ هم به نشانه حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در تصویر دیده می‌شود!

البته تمام این‌ها حدس و گمان است و شاید آیفون‌های جدید اپل حتی آیفون 7 نیز نامیده نشوند. به هر حال افراد سرشناس دنیای فناوری هرکدام تعبیری از این دعوتنامه اپل دارند و یک نفر از آن‌ها به کنایه خطاب به جانی آیو پرسیده آیا گرافیک مات این دعوتنامه نشان‌دهنده از دست دادن تمرکز اپل است یا خیر؟!

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.