انتشار ویدئوی رسمی معرفی Samsung Z2 پیش از رونمایی رسمی

می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد گوشی تایزنی Z2 خود را در هند رونمایی و عرضه کند. حالا پیش از رونمایی رسمی ویدئوی معرفی این گوشی در اینترنت منتشر شده است!

0

در ویدیوی منتشر شده به وضوح نشان داده شده که Z2 از فناوری شبکه ارتباطی 4G LTE و نیز Ultra Power Saving Mode  بهره می‌برد. این گوشی همچنین به اپلیکیشنی موسوم به My Money Transfer  مجهز است و همانطور که از نامش پیداست به کاربران اجازه‌ی نقل و انتقال پول را می‌دهد؛ البته این ویژگی منحصرا برای کاربران هندی در نظر گرفته شده است. قابلیت تنظیم روشنایی چراغ‌قوه نیز از دیگر جوانب مشهود در این ویدیو است.

Z2 همچنین از دوربین پشتی 5 مگاپیکسل و پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز که به دستگاه جان می‌دهد بهره می‌برد. شایعات از صفحه نمایش 3.97 (یا 4.5 اینچی) ، دوربین جلوی VGA، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، یک باطری 1500 یا 2000 میلی‌آمپرساعتی خبر دارد.

از زمان و تاریخ عرضه‌ی این گوشی اطلاعاتی در دست نیست.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.