درز اولین تصاویر منتسب به ساعت هوشمند Meizu

با وجود این‌که برندهای چینی در زمینه گوشی‌های هوشمند اندرویدی بسیار موفق و فعال هستند اما هنوز وارد بازار پوشیدنی‌های هوشمند نشده‌اند. حالا اولین تصاویر منتسب به ساعت هوشمند Meizu منتشر شده که اگر واقعی باشد می‌تواند با بهترین‌ها رقابت کند.

0

در حال حاضر برندهای ال‌جی، موتورولا، سونی، هواوی و ایسوس از فعال‌ترین‌ها در زمینه ساعت‌های هوشمند اندرویدی هستند. در این میان ساعت‌های گرد و دایره‌ای شکل طرفداران بیشتری داشته و اما طراحی کاملی ندارند. ساعت موتو 360 دارای یک نوار مشکی رنگ پایین صفحه بوده و همچنین ساعت هواوی و ال‌جی نیز از ضخامت و حاشیه زیادی برخوردارند. در این میان حالا به نظر می‌رسد Meizu بهترین طراحی موجود را به همراه آورده است.

Meizu-Smartwatch-3

گفته می‌شود این ساعت با پردازنده Rockchip RK6321 با دو هسته Cortex-A5 کار می‌کند و به این ترتیب ممکن است این شرکت سیستم‌عامل اندروید وِر را برای ساعتش در نظر نگرفته باشد چرا که تاکنون اکثر ساعت‌های اندرویدی به چیپست‌های کوالکام مجهز شده‌اند. به هر حال ساعت Meizu دارای حاشیه‌های باریک و طراحی ظریفی بوده و دارای سه دکمه در سمت راست خود است. به جز صفحه‌ساعت‌های قابل تغییر که ویژگی همه ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود، این ساعت به بند استاندارد چرمی مجهز شده تا بتوانید به راحتی آن را با بند دلخواهتان تعویض کنید.

Meizu-Smartwatch-2

این ساعت قرار است بیستم مردادماه در مراسمی در کنار گوشی هوشمند Meizu Metal 2 رونمایی شود. این گوشی با صفحه‌نمایش 5.5 اینجی 1080p، چیپسن مدیاتک Helio P10، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی پایین در راه است. به این ترتیب چیز زیادی تا رونمایی از گوشی و ساعت جدید Meizu فاصله نداریم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.