شایعه: آیفون‌های جدید اپل هفته پایانی شهریورماه عرضه خواهد شد

شایعات پیرامون آیفون‌های جدید اپل پایانی ندارد و این‌بار evleaks@ افشاکننده مشهور توییتری تاریخ عرضه پرچم‌داران جدید اپل را هفته پایانی شهریورماه اعلام کرده است.

1

از آیفون 5 در سال 2012 گرفته تا آیفون‌های 6اس و 6اس پلاس همگی (به جز آیفون SE) در ماه سپتامبر یا شهریورماه عرضه شده‌اند. به این ترتیب انتظار داشتیم که آیفون‌های جدید سال 2016 نیز در همین ماه عرضه شوند که حالا Evan Blass این موضوع را تأیید کرده است.

evan-blass-iphone-date

به گفته evleaks@ که معمولاً منبع بسیار موثقی در این مورد محسوب می‌شود آیفون‌های جدید در هفته‌ای که از دوشنبه 22 شهریورماه آغاز می‌شود عرضه خواهند شد و از آن‌جا که اپل علاقه زیادی به عرضه محصولات جدیدش در روز جمعه دارد پیش‌بینی می‌شود آیفون‌های جدید نیز 26 شهریورماه رسماً عرضه شوند. به اعتقاد Evan Blass آیفون‌های جدید آیفون 7 نام نخواهند داشت چرا که تغییرات بسیار اندکی در آن‌ها خصوصاً از نظر طراحی ایجاد خواهد شد و اپل آن‌ها را آیفون 6x با یک حرف جدید به جای x خواهد نامید. گفته می‌شود آیفون 7 سال آینده و همزمان با سالگرد ده‌سالگی آیفون با تغییرات بیشتری مثل صفحه‌نمایش AMOLED، طراحی جدید و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد.

به هر حال آیفون‌های جدید سال 2016 هر نامی که داشته باشند احتمالاً با طراحی جدید خطوط آنتن، حذف درگاه 3.5 میلی‌متری صدا، چیپست Apple A10، سه گیگابایت حافظه رم، باتری کمی بزرگ‌تر و شاید یک رنگ خاکستری تیره به بازار عرضه شوند. می‌توانید انتظار داشته باشید دوربین‌های این دو آیفون نیز پیشرفت کرده باشد اما تغییرات بیشتر را در آیفون سال آینده شاهد خواهیم بود.

در مورد قیمت آیفون‌ها هم انتظار داریم مانند همیشه نسخه آنلاک آیفون 4.7 اینچی با قیمت 650 دلار و این‌بار با حداقل 32 گیگابایت حافظه عرضه شده و نسخه 5.5 اینچی 32 گیگابایتی نیز 750 دلار قیمت داشته باشد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    من که میگم رمش دو هست نه سه