درز تصاویر بیشتر گلکسی نوت 7 از زوایای بیشتر

طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره‌ی مدل بعدی از سری نوت خانواده گلکسیِ سامسونگ شنیده‌ایم و اتفاقاً چندین و چند تصویر رندر شده نیز از آن منتشر شد.

0

همین دیروز بود که تصویری منتشر شد که به نظر نسخه‌ی واقعی این فبلت کره‌ای را نشان می‌داد. با مقایسه‌ی این تصویر به نظر واقعی و رندرهایی که پیشتر شاهد آن‌ها بوده‌ایم، خواهیم فهمید که اساساً تفاوت چندانی بین آن‌ها وجود ندارد و نتیجه خواهیم گرفت که بنابراین احتمالاً بیشتر شایعاتی که تاکنون درباره‌ی گلکسی نوت 7 شنیده بودیم، صحت خواهند داشت.

امروز هم چند تصویر از زوایای دیگری از این فبلت منتشر شده است که مهر تأیید دیگری بر شنیده‌های گذشته‌مان خواهد زد: هر دو لبه‌ی صفحه‌نمایش خمیده بوده و دکمه‌ی هوم همانند همیشه در مرکز و پایین صفحه خودنمایی می‌کند که احتمالاً دارای حسگر اثر انگشت نیز می‌باشد. این تصاویر هیچکدام اطلاعاتی درباره‌ی بازطراحی S Pen به ما نمی‌دهند، پس در این زمینه باز هم باید صبر پیشه کنیم. همچنین اسکنر چشم نیز برای امنیت بیشتر در پرداخت‌ها و تأیید هویت در بالای صفحه مشاهده می‌شود.

در کل شاهد تغییرات چندانی نسبت به فلسفه‌ی طراحی سامسونگ در دستگاه‌های اخیرش نیستیم که البته اگر از طرفداران این شرکت کره‌ای باشید، چیز بدی هم نیست. گفتنی‌ست بر طبق شنیده‌ها، این فبلت 12 مرداد ماه رسماً معرفی خواهد شد.

UberGizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.