تصاویر جدید از قاب آیفون 7: دوربین بزرگ‌تر و حذف جک 3.5 میلی‌متری تنها در نسخه پلاس

هنوز چند ماهی تا معرفی آیفون ۷ زمان باقی مانده است؛ اما شایعات این محصول پرطرفدار تمامی ندارد، این بار نیز شاهد تصاویر جدیدی از قاب آیفون ۷ هستیم، بر اساس این تصاویر، دوربین بزرگ‌تر و حذف جک ۳.۵ میلی‌متری را تنها در نسخه پلاس آیفون ۷ شاهد خواهیم بود.

0

شاهد انتشار تصاویری از جانب یکی از مراکز تعمیر گوشی در چین هستیم، این مرکز با نام Rock Fix در چین شناخته می‌شود. تصویری که منتشر شده مربوط به قاب آیفون ۷ است که ابعادی ۴.۷ اینچی دارد. پیش از این نیز شاهد انتشار اخباری مربوط به پشتیبانی از دو سیم کارت و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به همراه جک هدفون ۳.۵ اینچی در آیفون ۷ بودیم.

آنچه در این تصویر جدید نیز بیشتر به چشم می‌خورد قسمت خطوط آنتن در بالای گوشی است که کاهش یافته است. گفته می‌شود که دوربین این گوشی نیز از سنسور CMOS بزرگ‌تری بهره می‌برد و با این حساب می‌توان انتظار داشت که عکس‌های گرفته شده با آیفون ۷ پیکسل‌های بزرگ‌تری داشته باشند تا بدین ترتیب میزان جذب نور در این عکس‌ها بیشتر باشد. جالب اینجاست که بر خلاف تمامی شایعات که از حذف جک هدفون در آیفون ۷ خبر می‌داد، در این تصویری که از قاب آیفون ۷ منتشر شده است، شاهد حضور جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستیم. البته این تصویر مربوط به قابل آیفون ۷ با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی است و با این حساب هنوز تکلیف آیفون ۵.۵ اینچی ۷ پلاس در خصوص استفاده از جک هدفون مشخص نشده است و احتمالاً نسخه پلاس از درگاه لایتنینگ به‌جای جک 3.5 میلی‌متری استفاده خواهد کرد.

این تعمیرگاه معتبر چینی مدعی است که آیفون ۴.۷ اینچی ۷ در دو نسخه مختلف روانه بازار می‌شود. یکی از این مدل‌ها قرار است جایگزین آیفون ۶ شود و مدل دیگر را آیفونی تشکیل می‌دهد که قاب آنرا در این تصویر مشاهده می‌کنیم. بازار هندوستان و به خصوص چین، اهمیت بسیار زیادی برای اپل دارد و کاربران این کشورها تمایل زیادی به استفاده از گوشی‌های دو سیم کارت دارند، به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با پشتیبانی از دو سیم کارت روانه بازار شوند.

engadget.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.