رونمایی شیائومی از گوشی هوشمند Redmi 3X در چین با قیمت ۱۳۶ دلار

شیائومی امسال بسیار پرکار عمل کرده و گوشی‌های مختلفی را از جانب این شرکت شاهد بودیم، این بار نیز باخبر شدیم گوشی هوشمند Redmi 3X از جانب شیائومی با قیمت ۱۳۶ دلار در چین رونمایی شد.

0

شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های همراه هوشمند بقای خود را در ساخت گوشی‌های متنوع می‌دانند و شیائومی نیز که چند سالی است در برابر سلاطین پیشکسوت این صنعت به خوبی قد علم کرده است محصولات مختلفی را روانه بازار می‌کند. شیائومی تاکنون گوشی‌های Mi 5, Mi Max, Redmi 3, Redmi Note و Redmi 3s را به عنوان گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۶ خود روانه بازار کرده است، دستبند هوشمند Mi band 2 و پهپاد Mi Drone نیز سایر محصولاتی هستند که امسال از جانب شیائومی معرفی شده‌اند. همین چند روز پیش بود که شاهد رونمایی Redmi 3s بودیم و از قرار معلوم شیائومی گوشی دیگری نیز در آستین پنهان کرده بود چرا که امروز شاهد رونمایی Redmi 3x از جانب شیائومی بودیم.

Xiaomi-Redmi-3X_10
گوشی هوشمند Redmi 3X شباهت‌های زیادی به Redmi 3s دارد. اما باز هم تفاوت‌هایی بین این دو محصول شیائومی به چشم می‌خورد. گوشی هوشمند Redmi 3X تنها برای استفاده با اپراتور مخابراتی چاینا یونیکام (China Unicom) عرضه شده است. این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن 720p بهره می‌برد و به دو گیگابایت رم از نوع LPDDR3 RAM مجهز است، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا است.Xiaomi-Redmi-3X_4 در قلب شیائومی Redmi 3X پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۳۰ که از معماری ۶۴ بیتی بهره می‌برد با هشت هسته در کنار جی‌پی‌یو آدرنو ۵۰۵ قرار گرفته است. دوربین شیائومی Redmi 3X نیز ۱۳ مگاپیکسل است و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این گوشی جا خوش کرده است. باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری که توسط کاربر قابل جدا شدن نیست به همراه اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت این گوشی به چشم می‌خورد.

همان‌گونه که در بالا اشاره شد Redmi 3X قیمتی برابر با ۱۳۶ دلار دارد و در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی به صورت انحصاری در بازار چین عرضه می‌شود.

androidheadlines.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.