سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی تاشو بالارده برای بازار چین است

شرکت سامسونگ علیرغم عرضه گوشی‌های هوشمند پرچمدار و قدرتمند در بازار تلفن همراه در سال‌های گذشته دست از عرضه گوشی‌های تاشو در بازار چین برنداشته بود و حالا حتی انها را هوشمند نیز کرده بود.

0

این شرکت که سال گذشته گوشی هوشمند تاشو SM-W2016 (تصویر بالای مطلب) با مشخصات فنی یک پرچمدار در بازار چین عرضه کرده بود حالا ظاهرا امسال در حال کار بر روی جانشین آن است که احتمالا قرار است به صورت اختصاصی در بازار چین عرضه شود.

وب‌سایت معتبر SamMobile از این گوشی هوشمند تاشو قدرتمند با نام تجاری SM-W2017 یاد کرده که هم‌اکنون با نام کد Veyron در داخل شرکت سامسونگ شناخته می‌شود.

این وب‌سایت در گزارش خود آورده است که هنوز مشخصات فنی زیادی از این گوشی هوشمند در اختیار ندارد اما آنچه مشخص شده این است که این گوشی هوشمند تاشو از دو صفحه نمایش سوپرآمولد  3.9 اینچی HD‌ به همراه پردازنده Exynos 8890، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

سامسونگ ظاهرا در طراحی این دستگاه از طراحی مشابه گلکسی اس 7 یعنی فلز و شیشه بهره برده و هنوز مشخص نیست که مانند اس 7 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود یا خیر!؟ بدیهی است برای اینکه بیشتر از این گوشی هوشمند بدانیم باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر و یا نهایتا زمان رونمایی از ان منتظر بمانیم!

Sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.