سرفیس‌فون مایکروسافت در سه‌ماهه اول سال 2017 و با اسنپ‌دراگون 830 رونمایی خواهد شد

تکلیف مایکروسافت برای حضور در میان تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند با خودش مشخص نیست،‌ از یک طرف شایع شده که این شرکت قصد دارد عطای تولید گوشی همراه را به لقایش ببخشد؛ از طرف دیگر هم شاهد خبرهایی از سرفیس‌فون مایکروسافت با اسنپ‌دراگون ۸۳۰ هستیم که در سه ماهه اول ۲۰۱۷ روانه بازار می‌شود.

0

خرید برند لومیا برای مایکروسافت آمد نداشت و روز به‌ روز شاهد انتشار گزارش‌هایی از رکود واحد گوشی‌های همراه مایکروسافت هستیم. از طرف دیگر اگر طرفدار محصولات مایکروسافت باشید حتما می‌دانید که تبلت‌های سری سرفیس این شرکت با استقبال‌ خوبی از جانب مشتریان روبرو شده است، به همین منظور گفته می‌شود ممکن است مایکروسافت ادامه راه گوشی‌های همراه برند لومیا را بر عهده گوشی‌های همراه هوشند جدیدی با برند سرفیس‌فون بگذارد. در این بین شاهد درز شایعاتی از منابع خبری چینی مبنی بر عزم مایکروسافت برای تولید گوشی‌های سرفیس‌فون هستیم.

بر اساس این شایعات جدید تازه منتشر شده، سرفیس‌فون مایکروسافت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد؛ انتظار می‌رود مایکروسافت برای اولین گوشی سرفیس خود سنگ تمام بگذارد و این محصول به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۰ مجهز باشد.

احتمال معرفی دو نسخه مختلف از این گوشی تراز اول نیز زیاد است؛ گفته می‌شود که یکی از این نسخه‌ها به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است و نسخه دیگر از ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد.

بد نیست بدانید یکی از منابع خبری هم مدعی شده که سرفیس‌فونی برای مصارف تجاری و حرفه‌ای با ۸ گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی معرفی خواهد شد. البته این مورد آخر چندان به لحاظ فنی معقول به نظر نمی‌رسد؛ از طرف دیگر نیاز بازار هم هنوز به اندا‌زه‌ای نشده که با گوشی‌های هوشمندی مجهز به ۸ گیگابایت رم سر و کار داشته باشیم.

مایکروسافت هم تاکنون در خصوص گوشی سرفیس‌فون سکوت اختیار کرده است؛ این شرکت بخت خود را در صنعت موبایل آزموده و با این حساب چندان بعید به نظر نمی‌رسد اگر دیگر هوس تولید گوشی همراه هوشمند به سر مایکروسافت نزند.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.